Kwark voor het slapen, WEL/NIET?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by emilio75 View Post
    Als ik jou was zou ik de excell hier op het forum gewoon even invullen, dan weet je de dingen tenminste zeker. Das wel belangrijk.

Als je in dat schema je voeding invult zie je meteen ook je E/K/V verhoudingen, ik denk dat daar nog wel het nodige te verbeteren is. Zullen wel teveel Carbs en te weinig eiwitten inzitten.

Probeer voor je voeding de Koolhydraten aan het begin van de dag te houden, niet aan het eind en kwark zo krap mogelijk voor het slapen gaan, dan zorg je dat je gedurende de nacht ook over eiwitten beschikt. Casseïne kan ook, maar dat is misschien wat overdreven als net gaat beginnen.
    Wat wel verstandig is om bij je ontbijt en voor/na je trainingen een Whey shake te nemen, vult snel je eiwitten weer aan. Kan ook zonder, maar werkt voor mij goe en is makkelijk. Is ook niets mis mee, want is gewoon een bijproduct bij kaasproductie.

Ik zou ook niet teveel onder onderhoud gaan zitten. Op onderhoud of net eronder is prima (200 Kcal), je gaat toch wel vlot vooruit in het begin als je eet-/tainingsschema klopt.

Wat je training betreft, lekker full-body gaan trainen 2-3x/week naast alle andere dingen en inderdaad stoppen met opdrukken. Gun je spieren rust, anders herstellen ze niet. Vergeet zeker niet je benen te trainen, die zijn belangrijk voor je algehele vooruitgang.

Als je zover bent, gooi je schemaatje even hier neer, kunnen we lekker commentaar leveren!
    Hartstikke bedankt voor alle tips!
    Waar staat dat excel-bestand dan?
    Welke whey is aan te raden? En word je daar niet dik van?

Comment

Even generaliserend; je wordt niet dik van een bepaald product, je wordt dik van teveel Kcal eten.
      Ik gebruik zelf de isolaat van B&F-shop, maar ook hun gewone Whey is prima, XXL nutrition lees ik ook goede dingen over.

Wat betreft de excellsheet, zie de schreeuwerige, dik roodgedrukte tekst bovenaan deze rubriek.........

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Even generaliserend; je wordt niet dik van een bepaald product, je wordt dik van teveel Kcal eten.
        Ik gebruik zelf de isolaat van B&F-shop, maar ook hun gewone Whey is prima, XXL nutrition lees ik ook goede dingen over.

Wat betreft de excellsheet, zie de schreeuwerige, dik roodgedrukte tekst bovenaan deze rubriek.........
        Ja dat is natuurlijk zo..
        Oke, ik zal binnenkort is gaan kijken naar Whey, voorlopig is gezonde voeding alleen genoeg aangezien dat al een grote verbetering is!

Haha ik zie het nu.. Ik ga hem de komende dagen invullen en dan zal ik hem uploaden!

Nogmaals bedankt voor alle informatie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X