voeding wielrenner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding wielrenner

hey allemaal,

ik kwam dit tegen, een voedingspatroon van een tour de france fietser. vond het wel leuk om te zien al heeft het niks met BB te maken.

enjoy

Wat eten wielrenners in de Tour de France? | SIS sportvoeding - Science in Sport
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Wat ik altijd opmerkelijk vind is dat ze savonds vaak wijn drinken.

Comment

Pff die vreten ook een partij weg zeg. Wel leuk om alles een keer op tafel te zetten om te zien wat je in een dag weg eet.

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
        Pff die vreten ook een partij weg zeg. Wel leuk om alles een keer op tafel te zetten om te zien wat je in een dag weg eet.
        wel grappig, ze eten minder dan phil heath terwijl die maar 1 uur traint per dag en zei de hele dag fietsen
        natuurlijk eet hij wel heel andere dingen.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

T is ook een kwestie van oefenen dat eten. Je moet gewoon gaan proppen, en de volgende keer gaat het al makkelijker=) Toch ben ik benieuwd hoe lang ze ongeveer aan het eten zijn. Als ik 150 gram brinta eet en 4 broodjes ei ben ik al gauw een half uur bezig.

Comment

niet normaal meer zeg...

Comment

8000kcal dat is netjes, de meesten hier komen daar niet eens bij in de buurt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X