Tips voor lijnzaad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips voor lijnzaad

Wie heeft er tips voor lijnzaad:

Welke proteïne , koolhydraten producten zijn een goede combi met lijnzaad en ook nog eens lekker! :yummie

Daarna wil ik weten of je lijnzaad eerst moet vermalen of niet i.v.m. betere opname??

wat doet lijnzaad precies? Op google staat allemaal onzin
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Volgens mij is lijnzaad 1 van de betere vetten en schijnt het de stoelgang te bevorderen. Dat laatste mag ik hopen want dat is één van de redenen waarom ik het wil gaan gebruiken.

Heb jij misschien de webpagina die een ander verhaal verteld, thanks....

Comment

ik gooi zelf gemalen lijnzaad door mijn brinta samen met magere melk en honing, je kan er ook whey poeder bijdoen.

je kan lijnzaad gewoon bij de supermarkt kopen van zonnatura. wel opletten dat deze gemalen zijn, anders worden ze niet verteerd in je maag.

Comment

o.k. dat is mooi.

Kan het ook door de havermout?
          Kwark (volgens mij niet te pruimen :-) )
          Een salade of bij vis??

Comment

het kan gewoon door yoghurt en havermout of over salades.

ik gebruik het niet omdat manen er een vergroot risico op prostaatkanker van krijgen
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik gebruik ook gebroken lijnzaad van Zonnatura voor de stoelgang. Om de boel op gang te helpen, deed ik in het begin 3 eetlepels door m'n pot kwark. Da's wat veel ja, het werd een dikke brei... Nu gebruik ik dagelijks 1 eetlepel in m'n kwark. Dat is niet verkeerd hoor, het voegt wat "crunch" toe.
              No pain, no gain!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X