Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn de ongezoute eigenmerk pinda's goed om je dagelijkse hoeveelheid vetten te verhogen? En pindakaas?
Gr
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Goed voor eiwitten en vetten. Varriatie in noten is aan te raden als je budget het toestaat.
Oke, en welke noten dan bijvoorbeeld, cashew ofzo? Elke week een ander, of elke dag?
Oke bedankt! En maakt het met walnoten nog uit of het uit een zakje komt of dat je ze zelf nog moet kraken?
Amandelen en walnoten worden als de gezondste Noten gezien en zijn naar mening ook het lekkerst. Neem wel ongezouten noten. Ze mogen uit een pakje komen maar het liefst wel ongebrand want door het branden gaan er een hoop voedingstoffen verloren
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
^Walnoten hebben wij in luchtdoorlatende zakken aan balken van de hooizolder hangen zodat ze door de wind goed drogen. Blijven prima goed zonder ze in te vriezen hoor, smaak is ook erg lekker
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Morgen maar ff wat noten inslaan
Wat vinden jullie de beste tijd om je noten in te nemen, smorgens, savonds of wel tijdstip dan ook? Of maakt niet uit zoveel uit?
Tijdstip hangt op trainingsdagen een beetje samen met je tijdstip van trainen, vetten rond je training vermijden. Ik neem ze meestal eind van de ochtend, of s'avonds bij kwark.
Tijdstip hangt op trainingsdagen een beetje samen met je tijdstip van trainen, vetten rond je training vermijden. Ik neem ze meestal eind van de ochtend, of s'avonds bij kwark.
Oke, ik train altijd na het trainen, ongeveer 0,5 tot 1 uur na het avondeten. Maar als je ze 's avonds bij de kwark eet wordt het dan niet opgeslagen als lichaamsvet omdat je snachts niet beweegt?
Train na het trainen
Train na het eten meot dat zijn natuurlijk
Ik eet ze 's middags tussendoor veel. Vind dat een makkelijke manier om vetten binnen te krijgen overdag, naast vier hele eieren zijn nootjes dan mijn voornaamste vetbron. Lekker in de college van een zakje pinda's of walnoten snoepen :P
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment