Chocolade melk tijdens trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik drink het ook tijdens de training, vind het heerlijk

Comment

Met een rietje blazen...

Comment

hah eens met patricia..

Ik zie geen meerwaarde in chocomelk. Neem dan extra rijst

Comment

Originally posted by punani View Post
          hah eens met patricia..

Ik zie geen meerwaarde in chocomelk. Neem dan extra rijst
          Meerwaarde zal er ook niet zijn, maar voor in de bulk zie ik buiten de grote hoeveelheid suiker geen enkel probleem.
          Het is gewoon lekker.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Meerwaarde zal er ook niet zijn, maar voor in de bulk zie ik buiten de grote hoeveelheid suiker geen enkel probleem.
            Het is gewoon lekker.
            Is de bulk tegenwoordig een smoes om vet te worden?

Comment

pizza en ijs zijn ook lekker. Dus ook standaard toevoefgen?

Comment

pizza en ijs zijn ook lekker. Dus ook standaard toevoegen?
                Wijze woorden weer chef!

Als je er als falstyr wilt uitzien wel.

maar ik neem dan toch liever een bordje rijst met kip en ananas extra om ooit eens richting jou fysiek te kruipen!

Comment

Serieus chocomelk hype is de grootste grap ooit/

Comment

Serieus chocomelk hype is de grootste grap ooit/
                    Uit deze topic merk ik dat mensen het vooral doen omdat ze het lekker vinden en omdat ze er energie van krijgen, maar chocolademelk heeft verder volgensmij geen toegevoegd waarde. De voordelen van cacoa wel, maar dat kun je ook wel op een andere manier binnen krijgen. We doen het dus niet
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Srs eat great to look like shit or eat shit to look great.

Trekt met tegenzin nog een kiloknaller los.
                      Ssssmoking

Comment

Chocomelk heeft WEL een toegevoegde waarde tijdens training, iedereen die wat anders zegt kent er geen zak van.

Zie: Type II spiervezels groeien sneller. Hoe kan je dan zeggen dat iedereen het drinkt omdat het gewoon lekker is. Het is functioneel.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          Chocomelk heeft WEL een toegevoegde waarde tijdens training, iedereen die wat anders zegt kent er geen zak van.

Zie: Type II spiervezels groeien sneller. Hoe kan je dan zeggen dat iedereen het drinkt omdat het gewoon lekker is. Het is functioneel.
                          het gaat er om dat je dat effect niet met chocomel hoeft te doen.
                          dat zou het beste gaan met bijvoorbeeld vitargo.

ook is dat onderzoek waaruit dit wordt geconcludeerd een beetje scheef.
                          de proef waarin mensen wel suiker neemt en een andere groep niet word er 3 a 4 uur voor een training niet meer gegeten.
                          en als je nou nog een goede koolydraatrijke maaltijd eet voor het trainen dan is een aanvoer tijdens het trainen overbodig.

in jou geval kan ik het best begrijpen, jij hebt meer dan 5000kcals nodig om aan te komen dan begrijp ik dat je dit niet alleen uit rijst met kip wil halen.
                          ik denk niet dat dit geld voor iemand met een behoefte van iets meer dan 3000kcals.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            het gaat er om dat je dat effect niet met chocomel hoeft te doen.
                            dat zou het beste gaan met bijvoorbeeld vitargo.

ook is dat onderzoek waaruit dit wordt geconcludeerd een beetje scheef.
                            de proef waarin mensen wel suiker neemt en een andere groep niet word er 3 a 4 uur voor een training niet meer gegeten.
                            en als je nou nog een goede koolydraatrijke maaltijd eet voor het trainen dan is een aanvoer tijdens het trainen overbodig.

in jou geval kan ik het best begrijpen, jij hebt meer dan 5000kcals nodig om aan te komen dan begrijp ik dat je dit niet alleen uit rijst met kip wil halen.
                            ik denk niet dat dit geld voor iemand met een behoefte van iets meer dan 3000kcals.
                            Nee, niet helemaal mee eens.
                            Inderdaad in het onderzoek hadden de proefpersonen 3-4u ervoor niet gegeten, (dus wellicht zat hun lichaam al met de gluconeogenese bezig). Maar ik denk dat als je traint, je lichaam het geen 1.30-2 uur zal kunnen volhouden met die 200 gram rijst ervoor. Waarom zou je geen glucose houdende drank gebruiken? Wat is er trouwens mis met magere chocomelk (glucose + eiwit + 1g vet/1l). De extra eiwitten erin zal je lichaam ook wel waarderen tijdens het trainen. Overigens heb ik bij de mensen die hier trainen nog niet echt negatieve effecten gezien (lees vetopstapeling) van chocomelk gebruik.
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

pizza en ijs zijn ook lekker. Dus ook standaard toevoefgen?
                              Ik hoef er niet als een beachboy of hardcore bodybuilder uit te zien dus boeit me het niet zoveel.
                              Als ik maar kracht en snelheid en conditie heb, en rond de 75kg weeg boeit me de rest niet zoveel.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                Ik hoef er niet als een beachboy of hardcore bodybuilder uit te zien dus boeit me het niet zoveel.
                                Als ik maar kracht en snelheid en conditie heb, en rond de 75kg weeg boeit me de rest niet zoveel.
                                zeg dat er dan ook bij als je 'advies' geeft.
                                Wat voor jouw doelen niet uitmaakt kan voor de ander weer wel belangrijk zijn.
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X