ik ben aan mijn nieuw schema bezig en zat nu wel met een probleem. s'morgens kan je best een whey nemen op een lege maag voor je ontbijt zodat je een snelle hoge eiwitopname krijgt die beter is voor de spiergroei dan je weightgainer. Nu zou ik mijn weightgainer nog moeten nemen op school. Ik heb mijn maaltijden op school en de eerste maaltijd is om 10:15h tijdens de pauze, mijn 2de maaltijd is dan tijdens de middag dat is dan de grote maaltijd. nu weet ik niet Bij welke maaltijd ik het beste mijn weightgainer zou nemen want s'middags heb ik mijn grote maaltijd al dus eigenlijk genoeg kcal maar s'morgens bij mijn kleinere maaltijd is eigenlijk mijn whey nog niet verteerd dus daar zit het probleem een beetje, iemand die me verder kan helpen ? alvast bedankt.
op welk moment het beste de toevoeging ?
Collapse
X
-
Je niet zo druk maken om het kleine geneuzel.. en je iets meer richten op het grote plaatje van je algehele kcal inname..
Pak je weightgeiner gewoon wanneer je de extra energie kan gebruiken.. en ideaal is natuurlijk smorgens of na je training omdat je dan de meeste kcal nodig hebt..
Verder.. wat voor weightgainer heb je? want de meeste zijn gewoon shit! vol met suikers en troep.. en bij een goed voedingsschema heb je absoluut geen weightgainer nodig!"The only thing worse than failing is not trying."
-
Originally posted by Cidious View PostJe niet zo druk maken om het kleine geneuzel.. en je iets meer richten op het grote plaatje van je algehele kcal inname..
Pak je weightgeiner gewoon wanneer je de extra energie kan gebruiken.. en ideaal is natuurlijk smorgens of na je training omdat je dan de meeste kcal nodig hebt..
Verder.. wat voor weightgainer heb je? want de meeste zijn gewoon shit! vol met suikers en troep.. en bij een goed voedingsschema heb je absoluut geen weightgainer nodig!
Wou net zeggen ja, weightgainer is eigenlijk totaal onnodig, alleen maar extra vet die je daarna toch weer af moet trainen
Comment
-
Mijn weightgainer moet ik deze week bestellen want hij is vorige week opgeraakt. Ik moet echt een weightgainer nemen want ik ben een echte ectomorph, ben in 1 jaar trainen met een goed voedingsschema 4kg bijgekomen dus een weightgainer is wel een must voor mij.
Comment
-
Originally posted by chase582 View PostMijn weightgainer moet ik deze week bestellen want hij is vorige week opgeraakt. Ik moet echt een weightgainer nemen want ik ben een echte ectomorph, ben in 1 jaar trainen met een goed voedingsschema 4kg bijgekomen dus een weightgainer is wel een must voor mij.
Nee, je voedingsschema is niet goed. Tenzij je 5000+ kcals nodig hebt is het in mijn inziens niet nodig om een weight gainer te gebruiken. Ik zou toch je voedingsschema eens onder de loep nemen. Wellicht dat je hem nooit hebt aangepast en hij niet meer bij jou behoefte past.
Je gaf aan 4200 kcals te nuttigen of ben je toch terug gegaan naar de 3000?
Comment
-
Problemen met aankomen heb ik altijd gehad. De voedingsschema's zyn altijd aangepast geweest. De 4200kcal waren toen ik nog eigenlijk zo goed als niets afwist van eten. Het zou toch handiger zyn om met weightgainer wat meer uit je lichaam te kunnen halen. Waarom zyn Julie daar eigenlijk zo op tegen ? Bedankt voor de hulp die ik al gekregen heb.
Comment
-
maak zelf je weightgainer, havermout in de blender en een eiwittenmix met snelle en trage eiwtitten, in een shakebeker en hopla klaar, mischien nog een banaantje bij,variant met brinta, of bambix (heb je zelfs met rijst) eet er een stukje fruit bij, heerlijk dan weet je meteen welke eiwitten en hoeveel je precies binnen krijgt, heb vroeger ook mamoth gehad(vol met suikers) rice & protein van bodylab (die rijst blijft tussen je tanden zitten en een vreselijke nasmaak) mutant mass (die was wel lekker)
maar compleet overbodig, de beste maak je zelf, volgens mij zijn er nog wel ergens recepten te vinden hier op bodynet,
suc6"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment