Mijn eerste voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok dank je. Ga t straks meteen halen.
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Havermout is lekker hoor, net als brinta, is ook lekker
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
        Thanks! Ik begin wel met zon wheyshake toevoegen.
        Kan de rijst smiddags ook voor t sporten ipv erna?
        Nee, ik zou het juist niet voor het sporten nemen.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          Nee, ik zou het juist niet voor het sporten nemen.
          1,5 uur voor het trainen een goede rijst maaltijd vind ik anders ook niet verkeerd. Waarom zou dit niet goed zijN?
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Muesli eruit(onnodige suikkers)
            Is het heel erg om wat meer suiker binnen te krijgen als je niet wilt cutten?

Comment

suiker is nooit goed ook niet als je wilt aankomen.
              tenzij je pure vetmassa wilt aankomen maar dat lijkt me niet

enige punt wanneer je ongestraft suikers kunt eten is vlak na je training.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

En door al het zuivel wat jij erin hebt zit je erg hoog in suikers. Tel het is ff anders na.

Comment

ja dat is waar. Ik heb de zuivel al verminderd en brinta als ontbijt.
                  maar ik hoef inderdaad geen vet erbij

Comment

Hoi. Ik heb mijn voedingsschema gemaakt en ik wil graag jullie advies. Wat een gepuzzel als beginner zeg!
                    Ik doe twee keer per week kickfun (ma/do) en 2 keer krachttraining. Mijn doel is spiermassa kweken en niets afvallen.

Stats:
                    vrouw, 31jr
                    1.65m
                    55,5 kg
                    17,6 vet%
                    Eigenlijk is het heel simpel. Als je door dit eetschema stabiel blijft in je gewicht en vetpercentage, hou je dit als basisschema. Waar je dan verder op moet concentreren is je maaltijd na je training en je ontbijt.
                    Verder om spiermassa te krijgen zou je moeten trainen als een bodybuilder en liefst 3 of 4 keer in de week.

Comment

Om even een misverstand uit de wereld te helpen: Melk bevat inderdaad suikers (lactose), maar heeft een lage GI. Verder bevat melk calcium en vitamine D. Zolang je binnen je vastgestelde macro's blijft, kun je zoveel melk drinken als je wilt zonder dik te worden. Wel kan de lactose een aanslag vormen op je spijsvertering, maar dat merk je snel genoeg.

Over de rest van het schema: Prima macro's! Verplaats wat carbs van het avondeten naar het ontbijt, probeer wat meer eiwitten naar je 4-uurtje te verplaatsen en probeer het schema dan gewoon een week of 4 uit en kijk wat er gebeurt. Goed je gewicht en vetpercentage in de gaten houden dus. Als je teveel vet aankomt je schema aanpassen, suikers vervangen, maaltijden beter verspreiden, kh minderen etc.

Succes!

Comment

Onbeperkt melk drinken zonder dik te worden? jaja

Comment

Zo enorm veel melk zit er toch niet in mn schema?
                          Nu is t net of ik n hele koe leegdrink
                          Van deze hoeveelheid ben ik nooit aangekomen.
                          Maar als ik nog veel meer drink zet ik idd wel vet aan, is mijn ervaring.
                          Maar dat kan dan ook komen doordat mn totale calorieinname te hoog werd.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            En door al het zuivel wat jij erin hebt zit je erg hoog in suikers.
                            De ene suiker is de andere niet he tal. Van de glucose-fructose suiker, aka sucrose, is bewezen dat deze ongezond is. Van de gallactose-glucose variant, aka lactose niet. En naar mijn weten is deze prima voor je, als je niet lactose-intollerant bent.

Tuurlijk is er nog een factor GI, maar die heb ik even niet in het verhaal meegenomen. Als je genoeg 'vulstof' bij je maaltijd hebt, verlaag je vanzelf de GI van de melksuiker.
                            Last edited by scoobydoo; 19-01-2012, 12:16.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by meneer T View Post
                              Onbeperkt melk drinken zonder dik te worden? jaja
                              Binnen je macro's ja, wel blijven opletten he

Comment

Jouw 150 gram rijst om 18.00 uur is gekookt neem ik aan?
                                Dan zit je rond de 225 kcal. ipv 554.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X