Ok dank je. Ga t straks meteen halen.
Mijn eerste voedingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Danielle80 View PostThanks! Ik begin wel met zon wheyshake toevoegen.
Kan de rijst smiddags ook voor t sporten ipv erna?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostNee, ik zou het juist niet voor het sporten nemen.Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by Danielle80 View PostIs het heel erg om wat meer suiker binnen te krijgen als je niet wilt cutten?
tenzij je pure vetmassa wilt aankomen maar dat lijkt me niet
enige punt wanneer je ongestraft suikers kunt eten is vlak na je training.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Danielle80 View PostHoi. Ik heb mijn voedingsschema gemaakt en ik wil graag jullie advies. Wat een gepuzzel als beginner zeg!
Ik doe twee keer per week kickfun (ma/do) en 2 keer krachttraining. Mijn doel is spiermassa kweken en niets afvallen.
Stats:
vrouw, 31jr
1.65m
55,5 kg
17,6 vet%
Verder om spiermassa te krijgen zou je moeten trainen als een bodybuilder en liefst 3 of 4 keer in de week.
Comment
-
Om even een misverstand uit de wereld te helpen: Melk bevat inderdaad suikers (lactose), maar heeft een lage GI. Verder bevat melk calcium en vitamine D. Zolang je binnen je vastgestelde macro's blijft, kun je zoveel melk drinken als je wilt zonder dik te worden. Wel kan de lactose een aanslag vormen op je spijsvertering, maar dat merk je snel genoeg.
Over de rest van het schema: Prima macro's! Verplaats wat carbs van het avondeten naar het ontbijt, probeer wat meer eiwitten naar je 4-uurtje te verplaatsen en probeer het schema dan gewoon een week of 4 uit en kijk wat er gebeurt. Goed je gewicht en vetpercentage in de gaten houden dus. Als je teveel vet aankomt je schema aanpassen, suikers vervangen, maaltijden beter verspreiden, kh minderen etc.
Succes!
Comment
-
Zo enorm veel melk zit er toch niet in mn schema?
Nu is t net of ik n hele koe leegdrink
Van deze hoeveelheid ben ik nooit aangekomen.
Maar als ik nog veel meer drink zet ik idd wel vet aan, is mijn ervaring.
Maar dat kan dan ook komen doordat mn totale calorieinname te hoog werd.Ik ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostEn door al het zuivel wat jij erin hebt zit je erg hoog in suikers.
Tuurlijk is er nog een factor GI, maar die heb ik even niet in het verhaal meegenomen. Als je genoeg 'vulstof' bij je maaltijd hebt, verlaag je vanzelf de GI van de melksuiker.Last edited by scoobydoo; 19-01-2012, 12:16.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-