Mijn eerste voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste voedingsschema

Hoi. Ik heb mijn voedingsschema gemaakt en ik wil graag jullie advies. Wat een gepuzzel als beginner zeg!
    Ik doe twee keer per week kickfun (ma/do) en 2 keer krachttraining. Mijn doel is spiermassa kweken en niets afvallen.

Stats:
    vrouw, 31jr
    1.65m
    55,5 kg
    17,6 vet%
    Attached Files
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Niemand?

Comment

Ik ben een n00b...maar misschien ochtends wat gram whey erbij en her en der kipfilet als beleg ipv pindakaas. Verder ziet het er volgens mij wel goed uit. En veel water drinken he!
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Thanks!

Pindakaasverslaving

Ja ik drink eigenlijk alleen maar water en melk, verder niets. Was ik vergeten erbij te zetten.

Comment

Haha! Is het wel de juiste pindkaas? Ik las dat er veel slechte op de markt zijn met verkeerde vetten. Gewoon de Calvé versie was goed!

En misschien om 16:00 uur ontbijtkoek wegdoen en gewoon een boterham. Na 13:00 tot avond eten, eet je opeens weinig, alleen een banaan, sinaasappel en ontbijtkoek...

Comment

hahaha ja gewone calve idd. Ja ik heb vroeger toen ik aan t lijnen was wel eens die light versie gehad, maar daar hebben ze al het (goede) vet door (slechte) suiker vervangen!

Ja misschien wel een goeie om een extra boterham (met kipfilet haha) in te voegen. Rond die tijd wil ik gaan trainen.

Comment

Oke dan! Kipfilet is lekker hoor Heb zelf net 7 broodjes er van op hihi! Maar verveelt een klein beetje, denk ook maar een aantal met pindakaas volgende x!

Misschien voor over een tijdje...dextrose na je training nemen! En whey een half uur na de training! Spierherstel en krijg je nog wat extra eiwitten binnen!

Comment

Tja ik heb ook nog een pot aminozuurpillen staan. Al weet ik niet of die nou echt nut hebben.
                Had ze gekocht toen ik met kickboksen begon en ik daarna 3 dagen mn armen niet kon optillen hahaha.

Comment

Hahaha fijn is dat he, als je met iets nieuws begint en dan een halve week aan het revalideren bent!!
                  Ik heb ook zoiets met liquid-carnitine, ik zou ook niet weten of het nou helpt of niet, maar het doet me iig geen kwaad dus blijf het wel gewoon gebruiken...

Comment

Belangrijkste is dat je met kleine stapjes verhoogd. Een voedingsschema is niet een statisch iets, maar veranderd constant. Ik zou zelf meer eiwit, meer vet en minder koolhydraten nemen. Veel koolhydraten 's ochtends vroeg en na je training (rijst). Geen rijst bij je avondeten als je niet traint.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Thanks! Ik begin wel met zon wheyshake toevoegen.
                      Kan de rijst smiddags ook voor t sporten ipv erna?

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                        Thanks! Ik begin wel met zon wheyshake toevoegen.
                        Kan de rijst smiddags ook voor t sporten ipv erna?
                        Zal maar ff w8te met je whey shake...je voeding is nog niet op orde.

Ik kijk er ff naar

Comment

Muesli eruit(onnodige suikkers)
                          je hebt teveel zuivel in je schema
                          Probeer wat botherammen te verwisselen met rijst en kippenborst
                          Ontbijtkoek eruit
                          Banaan en sinasappel rond de ochtend nemen.

Ik zou alles veel beter indelen als ik jou was. Lust je havermout?

Comment

Nooit gegeten eigenlijk

Ik dacht dat al die zuivel juist goed was voor mn eiwitten?

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                              Nooit gegeten eigenlijk

Ik dacht dat al die zuivel juist goed was voor mn eiwitten?
                              havermout is een goede ''ontbijtbron'', je zal hier ook veel mensen zien die beginnen met havermout.

Dus een goede 1e maaltijd zou kunnen zijn:

havermout
                              yoghurt
                              banaan

Heerlijk is dat meteen. Hoeveelheden moet je zelf uitzoeken.

Over teveel aan zuivel. Zuivel bevat veel suikers waardoor je eigenlijk er al teveel van binnenkrijgt. Probeer je te focussen op complexe kh zoals zilvervliesrijst,havermout, zoete aardappelen. Hiermee verminder je ook de drang naar suikerige dingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X