Naja hangt er ook beetje af hoe oud je bent, k ben bijv 17 en zaterdag drink ik wat ik wil moet toch beetje blijven als je nog jong bent toch.. Maar door de weeks gewoon streng aan je voeding houden.
Eten in sociale omgeving
Collapse
X
-
Originally posted by Juul94 View PostNaja hangt er ook beetje af hoe oud je bent, k ben bijv 17 en zaterdag drink ik wat ik wil moet toch beetje blijven als je nog jong bent toch.. Maar door de weeks gewoon streng aan je voeding houden.
Maargoed, dan praat ik over een flink aantal glazen op een avond, als je maar 3-4 biertjes drinkt op vrijdagavond, dan is het inderdaad nog niet zo heel veel.
En inferno: Je tactiek werkt vást wel. Je zult waarschijnlijk niet eens meer last hebben van het feit dat ze het je überhaupt nog aanbieden om dat ongezonde spul te eten.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Gewoon goed eten meenemen en soms jezelf kapot junken (niet tevaak). Het is wennen. Ik eet nu zelfs met vreemden m'n gekookte eitjes op. Soms ruiken ze het en zie je ze omkijken. Meiden giegelen als je die neukpatronen opeet. Het is maar net hoe moeilijk je er zelf over doet.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Als ik op vrijdag of zaterdag voor het stappen naar mijn vrienden/vriendinnen ga drink ik gewoon water, tijdens uitgaan ook, alcohol drink ik niet.
Heb een paar maten die ook trainen en op voeding letten dus meestal staan er wel ongezouten cashewnoten of iets in die richting op tafel.
Uit eten kies ik vlees/vis, neem frietjes of andere garnituur met mayonaise. Dessert sla ik over, neem thuis nog een bakje kwark met whey en 85 % cacao chocolade als toetje.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostEn inferno: Je tactiek werkt vást wel. Je zult waarschijnlijk niet eens meer last hebben van het feit dat ze het je überhaupt nog aanbieden om dat ongezonde spul te eten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Tvee View PostGewoon genieten... van die 1x in de week een paar snacks en alcohol op de zaterdag zal je echt niet super veel merken als je voeding voor de rest van de week in orde isI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
@Inferno
Met sommige dingen ben ik het met je eens. maar met sommige dingen ook weer niet. Als er sommige mensen zijn die genieten om 1 keer per week te junken. (Alcohol na) is het niet erg. Het is niet ineens dat je heel erg achteruit gaat. want als je weet van je zelf dat je goed groeit dan kan je je zelf idd goed belonen. het hoeft ook niet overdreven veel te zijn. maar als je het lekker vind mensen. houd het op 1x per week. En Inferno.. CHILL OUT!?Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostHoeso geniet je er niet van? het is toch lekker .
Glaasje water slaat klaar
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostHet IS niet lekker, JIJ VINDT het lekker. Pffft laat Inferno ff terug gaan naar zijn bed en er met het andere been weer uitstappen. Mag hij daarna bij mij komen eten, iets waar hij van genieten kan, of juist niet want ik wil die Sint-Bernhard act wel eens zien.
Glaasje water slaat klaarNever send a boy to do a mans job!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment