droom voedingschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marcel1 View Post
    kojak zoals je weet volg ik dit schema al een tijdje alleen had ik een vraag.

om 13:00 wou ik nog wat spekvet 200ml erbij gaan drinken voor de goede vetten.

of kan dit niet?
    Spekvet is altijd goed..hoe meer, hoe beter. Zorg er dan nog wel voor dat je macro's in verhouding zijn.

Originally posted by Wasofski View Post
    Kojak, om 15u heb ik altijd nog een hongertje. Wat raad je me aan?
    Ha die wasofski...pak een nasi schijf van de lidl bij de koeling...extra eiwitzen en extra vitamine b12
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

zou nog wel wat ijs aan je schema toevoegen voor de nodige calcium. een potje creme fraiche mag ook
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ontbijt: fruit/slagroom ijs + bak kwark.
        Maaltijd 2: t-bone steak + gebakken schijfjes courgette met zeezout
        Maaltijd 3: omelet van 5 eieren en kaas.
        Maaltijd 4: stuk gebakken zalm met harricot vert en beetje gratin met knoflook.
        Maaltijd 5: bak kwark met noten.

Ghehe mijn schema voor morgen. E250, k100, v160

Recept fruit/slagroom ijs: 100ml slagroom, 20g poedersuiker, 125g bevroren bosbessen. Staafmixer. En klaar ijs. Met bevroren ijs is het direct hard en eetbaar.
        Last edited by dynobet; 08-02-2012, 21:09.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Weer een typisch een droptopic.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Kojak, om 15u heb ik altijd nog een hongertje. Wat raad je me aan?

Edit: ik wil ook niet te dik worden, maar gespierd, zoals deze:
            -Amputeer testikels in de hoop dat het nog niet te laat is.

-Ga zingen en zorg dat je wereldberoemd wordt.

-Huur iemand in hiervoor zodat je het zelf niet meer hoeft te doen.

-Pas op dat de 'grotere' bodynetleden zoals ik je niet als een tussendoortje zien.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Ontbijt: fruit/slagroom ijs + bak kwark.
              Maaltijd 2: t-bone steak + gebakken schijfjes courgette met zeezout
              Maaltijd 3: omelet van 5 eieren en kaas.
              Maaltijd 4: stuk gebakken zalm met harricot vert en beetje gratin met knoflook.
              Maaltijd 5: bak kwark met noten.

Ghehe mijn schema voor morgen. E250, k100, v160

Recept fruit/slagroom ijs: 100ml slagroom, 20g poedersuiker, 125g bevroren bosbessen. Staafmixer. En klaar ijs. Met bevroren ijs is het direct hard en eetbaar.
              dit schema is echt nice
              vooral zalm en t-bone steak is lekker.

waarom dit schema voor morgen?
              junk dag?
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Oh maak me gek. Junk is voor mij echt verboden, ik word gewoon ziek. Wat ik echt mis sinds mijn voedselallergie bekend is: een lekker broodje, zo'n italiaanse bol, zo'n verse van bakker bart. En dan doe je daarop: chorizo, salami, pappadew (=zoete peper met roomkaas) en bladselderij en mayonaise, beetje verse zwarte peper uit de molen. Kwijl. Ik heb er laatst nog van gedroomd, serieus waar. De smaakherinnering begint al te vervagen. Ik denk nu alleen nog maar: "buikpijn, buikpijn, buikpijn" maar meestal verlang ik al niet eens meer bepaalde dingen. Maar zo'n broodje, oef.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  dit schema is echt nice
                  vooral zalm en t-bone steak is lekker.

waarom dit schema voor morgen?
                  junk dag?
                  Welke junk, ik junk nooit. Dit past alles perfect in mijn voedingsschema op dit moment.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

6:30 - 6 broodjes kroket, 0,5 liter Diet Coke

9:00 - 4 frikandellen + 1 bal gehakt, 0,5 liter Diet Coke

12:00 - kapsalon met extra mayo, 0,5 liter Diet Coke

15:00 - 4 frikandellen + 1 grote zak chips, 0,5 liter Diet Coke

16:30 - trainen

18:00 - whey shake

18:30 - roti, 0,5 liter Diet Coke

21:30 - gefrituurde balletjes varkensgehakt met frites in margarinesaus, 0,5 liter Diet Coke
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

21:30 - gefrituurde balletjes varkensgehakt met frites in margarinesaus, 0,5 liter Diet Coke
                      Die roti kan ik niet plaatsen in dit schema, totale breuk met de overige frituur cultuur. Jij houdt van frituur kennelijk. Stam je af van de zuid-Amerikanen misschien, hoe verder richting zuiden, hoe meer ze paneren en frituren. En bij je maaltijdsalade krijg je altijd gratis een zakje chips of een rol koekjes. Je zou eens een tekort aan verzadigde en transvetten oplopen .

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Whey shake??!, zou ik niet doen, voeding is basis......overigens ziet het er voor de rest netjes uit.....
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

lol mensen komen nog steeds met 6 meals

inferno diet-coke alles

Comment

Als dit toch eens zou kunnen...

's Morgens 2 dikke plakken haverbrood met eieren en spek
                            Tussendoor een pannenkoek met stroop
                            Als lunch 2 bruine broodjes met ei, rucola en rosbief
                            's Middags een kom erwtensoep
                            Als avondeten een grote biefstuk met frites en salade met als toetje tiramisu-ijs
                            Bij de koffie een echt lekkere stroopwafel, niet zo'n ranzig glutenvrij ding waar je een knoopje in kunt leggen.
                            's Avonds aan het pils met een zak paprikachips
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              lol mensen komen nog steeds met 6 meals

inferno diet-coke alles
                              haha, echt he.

nou ja ik heb ook nooit anders gedaan eigelijk ook toen ik nog niks van voeding afwist hoor.

4 broodjes in de ochtend
                              2 in de kleine pause
                              3 in de grote + heel veel rotzooi van de supermarkt (vaak broodje kroket, energydrank en zoetigheden)
                              smiddags chips ofzo
                              avondeten
                              na voetbal vaak nog aantal boterhamen + frisdrank

dus voor mij zijn die 6 maaltijden nooit een grote verandering geweest, ook ben ik altijd een goede eter geweest (qua hoeveelheden) alleen de voedingskeuze is drastisch verandert

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                                Die roti kan ik niet plaatsen in dit schema, totale breuk met de overige frituur cultuur. Jij houdt van frituur kennelijk. Stam je af van de zuid-Amerikanen misschien, hoe verder richting zuiden, hoe meer ze paneren en frituren. En bij je maaltijdsalade krijg je altijd gratis een zakje chips of een rol koekjes. Je zou eens een tekort aan verzadigde en transvetten oplopen .
                                Ha ha ha ... jij denkt serieus dat ik die troep eet en drink?
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X