droom voedingschema!
Collapse
X
-
Ontbijt: fruit/slagroom ijs + bak kwark.
Maaltijd 2: t-bone steak + gebakken schijfjes courgette met zeezout
Maaltijd 3: omelet van 5 eieren en kaas.
Maaltijd 4: stuk gebakken zalm met harricot vert en beetje gratin met knoflook.
Maaltijd 5: bak kwark met noten.
Ghehe mijn schema voor morgen. E250, k100, v160
Recept fruit/slagroom ijs: 100ml slagroom, 20g poedersuiker, 125g bevroren bosbessen. Staafmixer. En klaar ijs. Met bevroren ijs is het direct hard en eetbaar.Last edited by dynobet; 08-02-2012, 21:09.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostKojak, om 15u heb ik altijd nog een hongertje. Wat raad je me aan?
Edit: ik wil ook niet te dik worden, maar gespierd, zoals deze:
-Ga zingen en zorg dat je wereldberoemd wordt.
-Huur iemand in hiervoor zodat je het zelf niet meer hoeft te doen.
-Pas op dat de 'grotere' bodynetleden zoals ik je niet als een tussendoortje zien.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostOntbijt: fruit/slagroom ijs + bak kwark.
Maaltijd 2: t-bone steak + gebakken schijfjes courgette met zeezout
Maaltijd 3: omelet van 5 eieren en kaas.
Maaltijd 4: stuk gebakken zalm met harricot vert en beetje gratin met knoflook.
Maaltijd 5: bak kwark met noten.
Ghehe mijn schema voor morgen. E250, k100, v160
Recept fruit/slagroom ijs: 100ml slagroom, 20g poedersuiker, 125g bevroren bosbessen. Staafmixer. En klaar ijs. Met bevroren ijs is het direct hard en eetbaar.
vooral zalm en t-bone steak is lekker.
waarom dit schema voor morgen?
junk dag?“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Oh maak me gek. Junk is voor mij echt verboden, ik word gewoon ziek. Wat ik echt mis sinds mijn voedselallergie bekend is: een lekker broodje, zo'n italiaanse bol, zo'n verse van bakker bart. En dan doe je daarop: chorizo, salami, pappadew (=zoete peper met roomkaas) en bladselderij en mayonaise, beetje verse zwarte peper uit de molen. Kwijl. Ik heb er laatst nog van gedroomd, serieus waar. De smaakherinnering begint al te vervagen. Ik denk nu alleen nog maar: "buikpijn, buikpijn, buikpijn" maar meestal verlang ik al niet eens meer bepaalde dingen. Maar zo'n broodje, oef.
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postdit schema is echt nice
vooral zalm en t-bone steak is lekker.
waarom dit schema voor morgen?
junk dag?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
6:30 - 6 broodjes kroket, 0,5 liter Diet Coke
9:00 - 4 frikandellen + 1 bal gehakt, 0,5 liter Diet Coke
12:00 - kapsalon met extra mayo, 0,5 liter Diet Coke
15:00 - 4 frikandellen + 1 grote zak chips, 0,5 liter Diet Coke
16:30 - trainen
18:00 - whey shake
18:30 - roti, 0,5 liter Diet Coke
21:30 - gefrituurde balletjes varkensgehakt met frites in margarinesaus, 0,5 liter Diet CokeI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post6:30 - 6 broodjes kroket, 0,5 liter Diet Coke
21:30 - gefrituurde balletjes varkensgehakt met frites in margarinesaus, 0,5 liter Diet Coke
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post6:30 - 6 broodjes kroket, 0,5 liter Diet Coke
21:30 - gefrituurde balletjes varkensgehakt met frites in margarinesaus, 0,5 liter Diet Coke.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Als dit toch eens zou kunnen...
's Morgens 2 dikke plakken haverbrood met eieren en spek
Tussendoor een pannenkoek met stroop
Als lunch 2 bruine broodjes met ei, rucola en rosbief
's Middags een kom erwtensoep
Als avondeten een grote biefstuk met frites en salade met als toetje tiramisu-ijs
Bij de koffie een echt lekkere stroopwafel, niet zo'n ranzig glutenvrij ding waar je een knoopje in kunt leggen.
's Avonds aan het pils met een zak paprikachipsStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postlol mensen komen nog steeds met 6 meals
inferno diet-coke alles
nou ja ik heb ook nooit anders gedaan eigelijk ook toen ik nog niks van voeding afwist hoor.
4 broodjes in de ochtend
2 in de kleine pause
3 in de grote + heel veel rotzooi van de supermarkt (vaak broodje kroket, energydrank en zoetigheden)
smiddags chips ofzo
avondeten
na voetbal vaak nog aantal boterhamen + frisdrank
dus voor mij zijn die 6 maaltijden nooit een grote verandering geweest, ook ben ik altijd een goede eter geweest (qua hoeveelheden) alleen de voedingskeuze is drastisch verandert“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostDie roti kan ik niet plaatsen in dit schema, totale breuk met de overige frituur cultuur. Jij houdt van frituur kennelijk. Stam je af van de zuid-Amerikanen misschien, hoe verder richting zuiden, hoe meer ze paneren en frituren. En bij je maaltijdsalade krijg je altijd gratis een zakje chips of een rol koekjes. Je zou eens een tekort aan verzadigde en transvetten oplopen .I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment