Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Meestal als je iets eet krijg je het al beide binnen
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Allemaal nodig, meervoudig onverzadigd, enkelvoudig onverzadigd, verzadigd. De verhouding daartussen is belangrijk: meer onverzadigd dan verzadigd. Inmiddels is onderzocht dat ook de verhouding omega 3-6 belangrijk is. Voor omega 6 denk aan zonnebloemolie voor 3 denk aan vette vis. Probeer meer omega 3 binnen te krijgen dan omega 6. De verhouding is ongeveer 1:4 omega 6-omega 3, de verhouding die van nature in walnoten voorkomt.
Allemaal nodig, meervoudig onverzadigd, enkelvoudig onverzadigd, verzadigd. De verhouding daartussen is belangrijk: meer onverzadigd dan verzadigd. Inmiddels is onderzocht dat ook de verhouding omega 3-6 belangrijk is. Voor omega 6 denk aan zonnebloemolie voor 3 denk aan vette vis. Probeer meer omega 3 binnen te krijgen dan omega 6. De verhouding is ongeveer 1:4 omega 6-omega 3, de verhouding die van nature in walnoten voorkomt.
In een bulk zou ik meer verzadigd vet eten, zelf probeer ik tijdens mijn volgende bulk 40-50 % van mijn totale vetten verzadigd te laten zijn. Eens kijken hoe ik daar op ga.
Allemaal nodig, meervoudig onverzadigd, enkelvoudig onverzadigd, verzadigd. De verhouding daartussen is belangrijk: meer onverzadigd dan verzadigd. Inmiddels is onderzocht dat ook de verhouding omega 3-6 belangrijk is. Voor omega 6 denk aan zonnebloemolie voor 3 denk aan vette vis. Probeer meer omega 3 binnen te krijgen dan omega 6. De verhouding is ongeveer 1:4 omega 6-omega 3, de verhouding die van naUture in walnoten voorkomt.
Het is vrijwel onmogelijk om deze ratio te halen. Zelfs als je enkel vette vis zou eten als vetbron. Want zelfs in de vette vissen met de grootste hoeveelheid omega 3, zit maar 1/4 à 1/5 de deel omega 3 vetzuren. Hoe wil je ooit aan 4x zoveel omega 3 komen als omega 6?
Buiten dat het vrijwel onmogelijk is, is het ook niet aan te raden.
Walnoten bevatten ongeveer 65g vetten per 100g. Daarvan zijn 8.7g omega 3 vetzuren. Dat is iets minder dan 1/7 de deel van de totale hoeveelheid vetten.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Het is vrijwel onmogelijk om deze ratio te halen. Zelfs als je enkel vette vis zou eten als vetbron. Want zelfs in de vette vissen met de grootste hoeveelheid omega 3, zit maar 1/4 à 1/5 de deel omega 3 vetzuren. Hoe wil je ooit aan 4x zoveel omega 3 komen als omega 6?
Buiten dat het vrijwel onmogelijk is, is het ook niet aan te raden.
Walnoten bevatten ongeveer 65g vetten per 100g. Daarvan zijn 8.7g omega 3 vetzuren. Dat is iets minder dan 1/7 de deel van de totale hoeveelheid vetten.
Simpel, minder omega 6 nemen. Stel dat je... hmmm noem eens wat, de vetten uit slagroom vervangt door (wal)noten kom je al een heel eind, evenals met visolie capsules en je eieren zijn omega-3 eieren uiteraard.
Simpel, minder omega 6 nemen. Stel dat je... hmmm noem eens wat, de vetten uit slagroom vervangt door (wal)noten kom je al een heel eind, evenals met visolie capsules en je eieren zijn omega-3 eieren uiteraard.
Het is onmogelijk. Walnoten bevatten 4-5x zoveel omega 6 als 3. Dus al eet je enkel walnoten, krijg je 16x te weinig omega 3 volgens jou.
Vette vis hetzelfde. Dus behalve als jij 60 omega 3 caps per dag neemt ga je het nooit halen. Ik denk dan ook dat jij een 1:4 omega 3:6 bedoelde en niet andersom.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik denk dan ook dat jij een 1:4 omega 3:6 bedoelde en niet andersom.
Verrek, ik snapte je vraag al niet vandaar mijn reactie. Goed dat je dat hier nog even hebt neergezet. Excuus ik ben cijferblind en wil nog wel eens de weg kwijtraken met data, het digitaal vertalen van tijdstippen van afspraken, telefoonnummers, wetsartikelen en... omega verhoudingen (en ik ben blond ook nog eens).
Het is zo dat we meestal teveel omega 6 binnenkrijgen in verhouding tot omega 3, dat is vrij eenvoudig te herstellen door minder omega 6 te nemen en meer omega 3. Daarom snapte ik je vraag ook niet, ik dacht nog "wat doet hij nou moeilijk".
Het is zeker niet aan te raden om heel veel visolie capsules te nemen. Ook hier geldt dat overdaad schaadt. Uit jouw berekening blijkt al dat het heel moeilijk is om de juiste verhouding om te draaien, al zou je het willen gaat het niet lukken. Tenzij je cijferblind bent .
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment