Ik ben op zoek naar advies met betrekking tot mijn te nemen beslissing tussen bulken en cutten. Ik ben 1m82 en weeg nu nog 63kg. Tot 4 maanden terug was dit nog 76kg. Toen was ik ook nog mager was het niet met een dikke buik en borsten. De borsten zijn nu weer ok, de buik heeft nog steeds een zichtbaar vetlaagje. Mijn BF is rond de 13%, ik zou erg graag naar de 10%, MAAR ik wil uiteraard ook massa aankomen. 63kg is op zijn minst gezegd, droevig
Raden jullie nu aan dat ik eerst bulk om die massa te bekomen (met het risico dat alles zich zoals voordien op mijn buik zet ... een magere gozer met een dikke buik, ik hoef niet te vermelden dat dit er niet uitziet), of ga ik verder cutten om lekker strak te zitten over een aantal weken/maanden? om dan pas massa te kweken via een bulk?
Alle hulp is van harte welkom, ik blijf maar hinken op twee gedachten en ondertussen modder ik maar aan
Raden jullie nu aan dat ik eerst bulk om die massa te bekomen (met het risico dat alles zich zoals voordien op mijn buik zet ... een magere gozer met een dikke buik, ik hoef niet te vermelden dat dit er niet uitziet), of ga ik verder cutten om lekker strak te zitten over een aantal weken/maanden? om dan pas massa te kweken via een bulk?
Alle hulp is van harte welkom, ik blijf maar hinken op twee gedachten en ondertussen modder ik maar aan
Comment