Trage stoelgang (metabolisme?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En zoiets zie ik dan weer onmiddellijk voor me.............
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik heb wel eens in een voetbalstadion gezeten waar we dat met 55000 man tegerlijkertijd deden ja!
      is ook wel een gezellig liedje trouwens hahaha!
      Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Mocht dat alles geen soelaas bieden: kijken of je arts je bijvoorbeeld movicolon kan voorschrijven.
        Wat is dit? Versnelt dit je metabolisme?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Maar toch vind ik het wel gek eigenlijk........
          Juist met een goed voedingspatroon met voldoende vezels en vocht zou het eigenlijk beter moeten gaan in plaats van slechter zoals nu.
          En hoe lang is dit nu precies zo?
          Echt sinds ik meer ben gaan eten. Nu 4 weken o.i.d. maar het is pas de laatste week erg opvallend (voor mij) geworden.

Ik heb het wellicht niet langzaam genoeg opgebouwd.. Ben wel 3 maaltijden extra gaan eten. (2 extra boterhammen (10:00), later nog eens 2 extra (15:00) en s'avonds kwark (21:00))... Niet extreem maar voor mij was het zeker wel wennen, heb het echter wel van de ene op de andere dag ingevoerd.. (ivm ondergewicht)

Mijn huisarts zei trouwens dat mijn eiwitgehalte in het bloed te hoog lag.. 17 jaar, hij zei tussen 60-80 is aangeraden voor iemand van mijn leeftijd, ik zat op 82...

Comment

er is niks mis met een teveel aan eiwitten in je bloed.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

@ maar7en
              Is dat zo?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ maar7en
                Is dat zo?
                dat werd mij wel verteld.
                of die bron betrouwbaar was weet ik niet

hoezo?
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Omdat dit soort uitspraken zonder goede fundamenten nogal link zijn he.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Omdat dit soort uitspraken zonder goede fundamenten nogal link zijn he.
                    dat is waar, maar weet jij er wat meer van?
                    meestal is het met dit soort dingen zo dat zoiets niet gevaarlijk is maar meer met genetisch aanleg te maken heeft. zal dat ook niet in dit geval zo zijn?

Comment

Huisarts vertelde me dat een overschot aan eiwitten in je bloed gewoon uitgeplast wordt..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X