Ik had het tegen supermocro natuurlijk
stijgend vetpercentage
Collapse
X
-
Originally posted by joachimrens View PostIk had het tegen supermocro natuurlijk
@rawa92, jaa daar dacht ik ook aan! Ik kijk het nu eerst ff aan hoe het nu verder gaat, als het egt snellere begint te stijgen gaan we er wat afhalen.
bedankt allemaal!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
IK keek net in mijn voedingsschema. MIjn behoefte is ongeveer 2900, en zit op trainingsdagen op 4000. Als ik mijn postworkout en rijst+kip erafhaal, zit ik op 3200. Dan bulk is dus op rustdagen maar 300 kcal, en op trainingsdagen 1100, maar dan verbrand ik ook meer. Hiermee kom ik ongeveer 1 kg aan in 3 week. Zal ik op rustdagen nog wat verhogen of neit?Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostIK keek net in mijn voedingsschema. MIjn behoefte is ongeveer 2900, en zit op trainingsdagen op 4000. Als ik mijn postworkout en rijst+kip erafhaal, zit ik op 3200. Dan bulk is dus op rustdagen maar 300 kcal, en op trainingsdagen 1100, maar dan verbrand ik ook meer. Hiermee kom ik ongeveer 1 kg aan in 3 week. Zal ik op rustdagen nog wat verhogen of neit?
Niet slecht bedoeld hoor.
Comment
-
Originally posted by monster menno View PostKerel gaat het allemaal wel goed, je lijkt wel bezeten man.
Niet slecht bedoeld hoor.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostNou als ik zo naar je fotos kijk ben je wel goed bezig. dus je zult wel paar kilos xtra kunnen pakken.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by monster menno View Postdacht ik even.
Maar ik kan jou verzekeren, als je genoeg beweegd, kan je eten wat je wilt.
Ook prettig toch?
Dan is in mijn ogen al deze onzin niet nodig en krijg je altijd genoeg binnen.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostVind ik niet, als je veel transvetten eet en je sport heel veel is het alsnog slecht voor je, je aderen kunnen makkelijk dichtslibben door die rommel. Met goeie voeding bereik je veel sneller meer en beter resultaat, ik spreek uit ervaring“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostVind ik niet, als je veel transvetten eet en je sport heel veel is het alsnog slecht voor je, je aderen kunnen makkelijk dichtslibben door die rommel. Met goeie voeding bereik je veel sneller meer en beter resultaat, ik spreek uit ervaring
Als ik werk eet ik wat ik wil maar wel een beetje bewust uiteraard.
Maar als je metabolisme flink hoog is er weinig aan de hand.
Dat bedoel ik te zeggen.
En ik spreek uit ervaring, dat als jij een grote sterke vent wil worden dat je moet vreten en niet elk hapje op een weegschaaltje moet gaan leggen.
En het gaat niet alleen om eten maar ook om mentaliteit en wees realisties.
Comment
-
Een beetje vet is altijd goed als je super gespierd wil dus maak je er niet zo druk mee gozer sommige die willen dikker worden maar gaat moeilijker om vetpercentage hoger te maken. Een mens heeft ook vet nodig dat weetje? Functioneren van je hersenen spieren en uit een reactieschok Als je heel goed bezig bent met trainen gaat je metabolisme dat uit een schok toestand creeeren Je hebt nu meer aanleg om nog groter te worden en je bent jong. Dus goed voor jouw! let er ook bij 1 keer per week lekker vet te eten. Want we zijn maar mensen!!
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostIs het zo dat jij (TS) voorspelt dat je meer VP zult krijgen? Of dat je het al hebt?
Je hebt een aardig sportieve week, waar je vrij veel in beweegt (volleybal).Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...19 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: