Voedingsschema bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema bulk

Hallo,

Hierbij wil ik mijn voedingschema laten controleren. Ik wil nog even spiermassa aankomen zonder te veel vet.

stats :
    17 jaar
    64 kilo
    schatting 15 % vet

Lichaamsgewicht: 64 KG
    Lichaamsvet percentage: 15%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2589 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 120 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 58 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 398 Gram
    (www.voedingsbehoefte.nl)

Ik kom bij lange na niet tot het aantal gram koolhydraten...

MVG

negativvv
    Attached Files
    Last edited by negativ; 07-04-2012, 12:00.

Originally posted by negativ View Post
    Hallo,

Hierbij wil ik mijn voedingschema laten controleren. Ik wil nog even spiermassa aankomen zonder te veel vet.

stats :
    17 jaar
    64 kilo
    schatting 15 % vet

Lichaamsgewicht: 64 KG
    Lichaamsvet percentage: 15%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2589 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 120 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 58 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 398 Gram
    (www.voedingsbehoefte.nl)

Ik kom bij lange na niet tot het aantal gram koolhydraten...

MVG

negativvv
    Die k/e/v behoefte die er uit die calculator komt rollen daar moet je je niet te veel op focussen. Neem gewoon 2 a 3 x je gewicht aan eiwitten, ongeveer 80 gram aan eiwitten en de rest vul je op met koolhydraten

Comment

Originally posted by FitCH View Post
      Die k/e/v behoefte die er uit die calculator komt rollen daar moet je je niet te veel op focussen. Neem gewoon 2 a 3 x je gewicht aan eiwitten, ongeveer 80 gram aan eiwitten en de rest vul je op met koolhydraten
      Sorry, maar 2 a 3 keer mijn lichaamsgewicht is geen 80 gram eiwitte. Wat vind je van mijn schema?

Comment

Originally posted by negativ View Post
        Sorry, maar 2 a 3 keer mijn lichaamsgewicht is geen 80 gram eiwitte. Wat vind je van mijn schema?
        Oeps, met het 2de woordje 'eiwitten' bedoel ik vetten. Rond de 80 gram aan vetten

Comment

Over je schema;

- Wat is je onderhoud? Trainingsdagen neem je 2900 kcal en niet trainingsdagen 2100 kcal, aardig groot verschil.
          - Verder kaas er uit halen, dit vervangen door kipfilet/rosbief/omelet/tonijn/pindakaas of iets.
          - Waarom neem je op je trainingsdag minder kwark?

Verder ziet je trainings-schema er wel aardig uit imo.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
            Over je schema;

- Wat is je onderhoud? Trainingsdagen neem je 2900 kcal en niet trainingsdagen 2100 kcal, aardig groot verschil.
            - Verder kaas er uit halen, dit vervangen door kipfilet/rosbief/omelet/tonijn/pindakaas of iets.
            - Waarom neem je op je trainingsdag minder kwark?

Verder ziet je trainings-schema er wel aardig uit imo.
            Op niet trainingsdagen meer kwark is een foutje, moet ook 250 ml zijn.
            Mijn onderhoud is 2589 kcal.

Ow ow ow... Slordig ben ik weer. De kaas is trouwens 20 +. Waarom kaas eruit halen?

Verder klopt het helemaal haha. Ik wil niet teveel vet aankomen en aangezien ik op een rustdag niet veel energie verbruik heb ik gekozen om onder me behoefte te zitten. Toch beter om tijdens rustdag op behoefte te eten?

Comment

Je wilt aankomen, maar gaat op rustdagen (dagen waarin je groeit) onder je behoefte gaan eten?

Comment

Dus gewoon het voedingsschema van een 'trainingsdag' ook gebruiken voor een rustdag?

Comment

Op je rustdagen op behoefte eten en op je trainingsdagen boven je behoefte eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X