Brinta na training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta na training?

Hallo allemaal,

Ik zie vaak dat koolhydraten na de training essentieel zijn.
    Maar ik kijk dan verschillende topics en dan zie ik mensen whey+dextrose ofzo gebruiken.

Kan ik 40gr whey + 30gr dextrose + 75gr brinta + 425ml melk combineren of heeft brinta nadelige effecten ofzo na de training?
    In de topics die ik heb bekeken heb ik dat nog niemand zien opnoemen namelijk.

Mvg

Brinta is een complex koolhydraten. Je wilt snelle koolhydraten (dextrose) want je lichaam heeft het nu nodig, dextrose is snel en is binnen 10 minuten in je bloed, dacht dat de opnamesnelheid ongeveer 6 minuten is. complexe koolhydraten worden pas na enkele uren opgenomen. Het is dus niet verstandig om dit te doen.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Oke, bedankt voor je reactie. Weet ik dat ook weer. Wat raadt jij aan na de training te doen dan? Gewoon 40gr Whey + 30gr Dextrose + 250ml melk/water?

Comment

kan prima.

beter is na trainen direct je whey + dextrose nemen voor snelle afgifte van energie en dan een half uur erna melk met brinta voor langzame afgifte van energie
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          kan prima.

beter is na trainen direct je whey + dextrose nemen voor snelle afgifte van energie en dan een half uur erna melk met brinta voor langzame afgifte van energie
          +1, of een bord met rijst en kip
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Maizena?

Comment

Ik neem zelf geen supplementen, of iets bijzonders na het trainen.
              Ook geen geld voor enzo. wat is nou iets dat goed is , om te eten na trainen en ook gewoon in supermarkt kan kopen.

Comment

Banaan of glas chocomel als je bukt :P

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
                  Banaan of glas chocomel als je bukt :P
                  Okew. Banaan eet ik er vaak voor. Beter erna du
                  s?

Comment

Originally posted by NoName View Post
                    Okew. Banaan eet ik er vaak voor. Beter erna du
                    s?
                    banaan zou ik erna doen en ervoor gewoon een volledige maaltijd ipv 1 banaan.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

lekker die bak met brintha en dan knallen werkt ook super goed en dan na de training lekker een banaan met wat eiwitjes werkt voor mij altyd prima
                      IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!

God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.

Comment

Oke, dus voor het fitnessen neem ik een hele maaltijd tot me.
                        En na het trainen een banaatje en voor het slapen 500g kwark.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X