Hulp met voeding gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp met voeding gevraagd

Hallo allemaal..

Ik ben sinds 5 maanden aan het trainen, maar ik heb eigenlijk nooit echt op mijn voeding gelet. Nu heb ik hier op de site een excel bestandje gevonden die je zo in kan vullen, dus dat heb ik gedaan. Nu de vraag aan jullie of jullie er even naar willen kijken en me evt tips en trucs kunnen vertellen

Alvast bedankt
    Attached Files

Een vrouw met lengte 194 cm en 83 kg gewicht, bij 15% vet? Dat is een grote vrouw met wel heeeel erg weinig vet.
    Dat terzijde, ik zie dat de resultaten zoals die op regel 101 staan sterk afwijken van wat je target (regels 13 t/m 16) zijn. Met name qua eiwitten is de afwijking erg groot.
    Dat broodje om 07:30 is wel erg zwaar.
    Enne, 100 gram eiwit shake om 10:30? Kan je niet beter wat natuurlijke producten nemen in plaats van zo veel supplement?
    Ontbijtkoek om 15:30 is ook een niet al te beste productkeuze. Dat kan beter.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Haha shit, dat moet een man zijn natuurlijk Maar dan ga ik even zoeken naar een goed alternatief voor die whey, en kijken of ik mn targets wat meer kan halen. Als iemand suggesties heeft hoor ik die ook graag natuurlijk

Comment

Ik heb het brood `s ochtends vervangen door melk met brinta, de whey om 10:30 door extra stukken brood en meer beleg, en de ontbijtkoek door ongezouten pinda`s.

Nu kom ik ook wel lekker op de targets uit
        Attached Files
        Last edited by Splendid54; 11-04-2012, 14:41. Reason: .

Comment

Ja, nu kom je iets dichter in de buurt van je targets. Je hebt nog steeds teveel eiwitten. Je zou die pre-WO shake wat kleiner kunnen maken. En wat is datgene wat je "test" noemt en om 07:30 eet? Is dat een foutje of daadwerkelijk iets wat je eet?
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X