Enorme Verbazing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enorme Verbazing

Beste,

Ik ben de laatste tijd hard aan het trainen. Daarbij volg ik geen voedingsschema. Tot mijn verbazing weeg ik echter nog exact hetzelfde als drie weken geleden!

Elke week weeg ik me 1 keer, op zondag vlak na het opstaan (voor het ontbijt). Er is al 4 keer 80.4 kg uitgekomen. Hoe is het toch mogelijk dat ik zonder het volgen van een voedingsschema precies hetzelfde gewicht blijf houden?
    Niet dat ik het erg vind hoor, maar ik vraag het me gewoon af!

Je eet wrs net op onderhoud
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Meer eten.. waarschijnlijk eet je gweoon te weinig. En weeg je dan maar 1x per maand, binnen een week kan het ook gewoon vocht zijn wat er bijkomt of afgaat. Na een maand zie je pas egt wat je aan resultaat boekt.
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Een onderdeel van dat harde trainen moet toch ook voeding en rust zijn? Als je maar gewoon hard gaat trainen en verder niks dan schiet het idd niet echt op.
        Ik zou zeggen verdiep je in je dagelijkse voeding naast je harde trainen!

Succes!

Comment

Originally posted by Damn View Post
          Beste,

Ik ben de laatste tijd hard aan het trainen. Daarbij volg ik geen voedingsschema. Tot mijn verbazing weeg ik echter nog exact hetzelfde als drie weken geleden!

Elke week weeg ik me 1 keer, op zondag vlak na het opstaan (voor het ontbijt). Er is al 4 keer 80.4 kg uitgekomen. Hoe is het toch mogelijk dat ik zonder het volgen van een voedingsschema precies hetzelfde gewicht blijf houden?
          Niet dat ik het erg vind hoor, maar ik vraag het me gewoon af!
          Dit is zeker mogelijk, afname vet en toename vet vrije massa, echte zonder goed voedingschema op den duur zal de de balans meer naar gebruik van vet vrije massa gaan, wedden?

Comment

Originally posted by Damn View Post
            Daarbij volg ik geen voedingsschema.
            Je zegt het zelf al
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

verspilde energie imo.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dit heb ik ook een tijdje gehad, gewoon meer/minder eten afhankelijk van je doelen. Onderhoud is niet iets wat je lang moet doen behalve als je een hoog niveau bereikt hebt.
                Lid van de 200 club

Comment

it's amazing
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X