Teveel eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Een tijdje geleden plaatste ik dit artikel in het forum:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...in-intake.html
    Ik zie het topic nu pas. Erg goede post!
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
      maar hier vraag ik me ook af; mogen deze eiwitten alleen uit vlees/ melkproducten en shakes etc komen?
      aangezien er in rijst ook eiwit zit..
      Het gaat om alle eiwitten, zowel dierlijke als plantaardige. Waar je wel rekening mee moet houden is is de lagere biologischewaarde van dierlijke eiwitten. Het aminozuur profiel van plantaardige eiwitten past minder goed bij mensen dan bij dierlijke eiwitten. Verschillende bronnen zorgt ervoor dat je alle aminozuren binnenkrijgt.

Comment

Ik denk dat een overschot eiwitten minder erg is dat een overschot koolhydraten..
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
          Ik denk dat een overschot eiwitten minder erg is dat een overschot koolhydraten..
          Dat wel. Het dieet van Eskimo's bijvoorbeel bestaat voornamelijk uit eiwitten en vetten. Die eten nauwelijks koolhydraten en de klachten die wij associeren met een dergelijk dieet, die hebben zij nauwelijks.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Dat wel. Het dieet van Eskimo's bijvoorbeel bestaat voornamelijk uit eiwitten en vetten. Die eten nauwelijks koolhydraten en de klachten die wij associeren met een dergelijk dieet, die hebben zij nauwelijks.
            Oke, dat wist ik niet Ik zit zowiezo niet heel hoog in de koolhydraten volgensmij, 460 koolhydraten op een trainingsdag en 370 op een rustdag..

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
              Oke, dat wist ik niet Ik zit zowiezo niet heel hoog in de koolhydraten volgensmij, 460 koolhydraten op een trainingsdag en 370 op een rustdag..
              tja wat noem je hoog..

hoe verdeel jij ze eigenlijk op een dag?
              ik begin erg flauw te worden van maaltijden met 100 gr zilvervliesrijst..
              zouden aardappels trouwens zo'n verschil maken ondanks het GI verschil..

Comment

aardappels na de training nemen dan.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
                  tja wat noem je hoog..

hoe verdeel jij ze eigenlijk op een dag?
                  ik begin erg flauw te worden van maaltijden met 100 gr zilvervliesrijst..
                  zouden aardappels trouwens zo'n verschil maken ondanks het GI verschil..
                  zo: http://forum.bodynet.nl/algemeen/526...tml#post950876

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X