"Eten wat de pot schaft" en wat overige vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by melvinafca View Post
    Zorg dat de rest van je eten klopt. Avondeten gewoon op gevoel. je kan toch wel inscgatten wat je nodig hebt.
    Ja dat probeer ik nu kloppend te krijgen, vandaar dat ik om wat hulp vraag.
    "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

Hierbij een nieuw schematje van wat ik gister op heb. Gister heb ik ook getrained en dit staat er dan ook in. Avondeten heb ik dus geschat, ook zat er dressing en stukjes kaas enz in de sla maar dat heb ik niet meegenomen.

De activiteitsfactor heb ik naar 1,375 veranderd. En me kev is niet echt in balans zeg maar

Hoop dat het zo duidelijk is.
      Attached Files
      "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
        Zorg dat de rest van je eten klopt. Avondeten gewoon op gevoel. je kan toch wel inscgatten wat je nodig hebt.
        Idd zo doe ik het al ruim 3 jaar !

Ik snap ook dat er mensen zijn die precies willen weten wat ze binnen krijgen maar dan moet je idd je avondeten er ook op aan gaan passen

lukt dit niet moet je gewoon lekker eten wat de pot schaft en zorgen dat je voldoende binnen krijgt

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
          Idd zo doe ik het al ruim 3 jaar !

Ik snap ook dat er mensen zijn die precies willen weten wat ze binnen krijgen maar dan moet je idd je avondeten er ook op aan gaan passen

lukt dit niet moet je gewoon lekker eten wat de pot schaft en zorgen dat je voldoende binnen krijgt
          Dat snap ik, maar kan toch geen kwaad om dit toch even na te vragen op een forum wat ervoor bedoeld is? Als hij het een onzin topic vindt hoef hij er ook niet op te reageren.

Comment

Dat zal ik absoluut niet zeggen !

Maar ik zit in ongeveer een zelfde situatie qua eten, maar ook al zou ik zelf mijn eten verzorgen ging ik nog niet aan een bepaalde voeding ( rijst/kip ) ik vind het zelf allemaal wel prima zo.

Als jij graag meer wilt ( en dat is zeker te halen met perfecte voeding ) is dat jou keuze en heb ik daar respect voor

Comment

Niemand die er wat mee kan? :P

Comment

neem 30 gram eiwit, 80 gram carbs, 20 gram vet = ongeveer 600 kcal.
                eet je geen eiwitbronnen bij het avondeten, neem je een whey shake.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Gebruik zo'n app als myfitnesspal, dan vul je de avond maaltijd in en dan kun je
                  daarna zien wat je te kort komt en zo danig aan vullen, met iets anders.
                  Dus, je maakt een basis schema, met een avond maaltijd wat bij jou thuis het vaakst
                  voor komt,dan weet je plus minus hoeveel caloriën je eet.
                  Alleen doe je dan bij een andere maaltijd de calorieën inname daarna er op aan passen,snaps?

Comment

ik kook altijd met mijn moeder mee in de avond en weeg dan altijd alles af voor mezelf. eet dus elke avond wat anders maar zorg vrijwel de zelfde verhoudingen E/K/V en kcals
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      ik kook altijd met mijn moeder mee in de avond en weeg dan altijd alles af voor mezelf. eet dus elke avond wat anders maar zorg vrijwel de zelfde verhoudingen E/K/V en kcals

ik wil ook zo'n zoon!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik kook mijn eigen avondeten

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          ik kook mijn eigen avondeten
                          jij bent al een soort zoon.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            jij bent al een soort zoon.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X