Ongezouten pinda's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ongezouten pinda's

Noten , walnoten enz zijn goed in je eetschema ,
    Zijn ongezouten pindas ook goed ?

Ja, maar je hebt best veel soorten en die verschillen nogal van voedingswaarde dus wel de goede eruit kiezen.

ff iets anders, niet lullig bedoeld maar als je veel vragen hebt dan kun je beter een topic maken in sectie algemeen met titel 'vragen' ofzo als je weet dat je meer dan 1 vraag hebt i.p.v. steeds nieuw topic openen

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
      Ja, maar je hebt best veel soorten en die verschillen nogal van voedingswaarde dus wel de goede eruit kiezen.

ff iets anders, niet lullig bedoeld maar als je veel vragen hebt dan kun je beter een topic maken in sectie algemeen met titel 'vragen' ofzo als je weet dat je meer dan 1 vraag hebt i.p.v. steeds nieuw topic openen
      oke oke bedankt. ja jij reageerd tenminste positief.
      het is wel een goed idee, over het topic vragen. !

Comment

Ga je eens inlezen man, wordt er echt moe van dat je 100 vragen stelt zonder dat je zelf je best doet. Hier maak je je niet populair mee...
        Dus nogmaals: lees de stickies. Als je dan nog vragen hebt, helpen we je uiteraard graag.

Comment

Originally posted by Damn View Post
          Ga je eens inlezen man, wordt er echt moe van dat je 100 vragen stelt zonder dat je zelf je best doet. Hier maak je je niet populair mee...
          Dus nogmaals: lees de stickies. Als je dan nog vragen hebt, helpen we je uiteraard graag.
          Kijk de reactie van de ander is. die geeft iets positiefs van open een topic.
          jij meteen moeilijk doen, en geIrriteerd worden. pak je rust.

sticky's heb ik doorgelezen, maar ik weet niet wat ik daar aan heb als ik deze vraag wil weten ?...
          pff doe niet zo moeilijk jjoh..

Comment

Je hebt ze niet doorgelezen, dat weet je zelf ook wel.. Maar ga lekker het hele forum vol spammen als je daar vrolijk van wordt man... Doe me een lol en maak 1 top (van 100000 pagina's) waar je al je vragen stelt..

Comment

Originally posted by Damn View Post
              Je hebt ze niet doorgelezen, dat weet je zelf ook wel.. Maar ga lekker het hele forum vol spammen als je daar vrolijk van wordt man... Doe me een lol en maak 1 top (van 100000 pagina's) waar je al je vragen stelt..
              doe nniet zo bijdehand joh, ik heb ze gewoon doorgelezen.
              en nog effe stoer doen om te zeggen dat ik 1 topic moet openen. heel onnodig wat je hier zegt want dat zei iemand anders hier ook al.

pfoee......

Comment

succes ermee!

Comment

geweldig

haha geweldig
                  hoe sommige mensen zo gestresse zijn op deze site

Comment

Gebruik de zoekfunctie. Dit is het reultaat van de zoekterm "noten" op titels zoeken.
                    http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=859641
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X