TSC Heart of a Champion Training & Nutrition Program

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TSC Heart of a Champion Training & Nutrition Program

Goedenavond,

Ik ben net voor het eerst geregistreerd op deze site, omdat ik graag wat hulp zou willen bij 'n programma dat ik volg.

De oefeningen van 't programma gaan me goed af, maar ik zit een beetje in m'n maag over de voeding die ik tot me zou moeten nemen. En daardoor het niet het volledige resultaat uit m'n programma kan halen.

Het is een programma van 70 dagen en ik ben nu 13 dagen bezig.

Het is de bedoeling dat ik:
    Grams protein: 229
    Grams Carbs/koolhydraten: 370
    Grams Fat: 68
    Total calories: 2960
    Per dag tot me neem.

Grams protein: 38
    Grams Carbs/koolhydraten: 62
    Grams Fat: 11
    Total calories: 493
    Per maaltijd tot me neem.

Eerlijk gezegd doe ik maar wat de laatste 13 dagen, eet veel fruit, veel noten, veel boterhammen, kipfilet, kalkoenfilet, runderookvlees, ei, zalm, tonijn, appelstroop, cruesli, karnemelk, magere yoghurt, gebruik proteine shakes en creatine (maar misschien dat ik hiermee stop).

Ik weet zo goed eigenlijk dus niet wat ik met m'n voeding aan moet en dat is behoorlijk frustrerend, graag zou ik hierover reacties horen over wat een goede eetmanier is. Ik ben nu 23 jaar, 185 lang en weeg 79KG. Heb 7 jaar niet gesport door verslaving, ben nu 4 maanden clean (na 10 weken kliniek), en wil erg graag nu beginnen met trainen en juist 't tegenovergestelde doen van je lichaam vergiftigen.

Welk probleem met voeding heb je precies?
    Train hard or go hormone

Comment

Dat ik niet goed weet wat een manier van het samenstellen van de maaltijden is om aan die hoeveelheden te komen.

Ik heb een heel boekje laten maken van a-z met voeding met vetten/proteine/koolhydraten, maar weet toch niet wat ik moet samenstellen
      om aan precies die hoeveelheden te komen die volgens het TSC heart of a champion programma nodig zijn om het programma tot slagen te doen.

Ik hoop gewoon dat iemand me kan zeggen wat ik het beste kan eten zodat ik aan bovenstaande hoeveelheden van proteine vet en koolhydraten calorien kom.

Comment

ochtend: havermout met whey

middag en avond: rijst met kip

later op de avond: vis, noten

voor het slapen gaan: caseine, kwark

beetje simpel ingevuld, maar ik zie dat je alles al uit bronnen haalt die toch wel goed zijn. Misschien eens voedingsschema's van andere leden bekijken?

Comment

Ik weet niet wat het idee van dat programma is, maar exact iedere maaltijd evenveel kcal en EKV lijkt me niet echt nuttig. Maakt het alleen maar lastig.

Stel gewoon een mooi eetschema op met 5-6 maaltijden per dag en schaaf het telkens bij met hoeveelheden totdat de getallen kloppen. Lijkt me niet zo moeilijk.
          Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X