Omdat ik m'n bf wil verlagen en sterker wil worden, heb ik m'n voedingsschema aangepast. Tot voor kort at ik veel volkoren brood, veel eiwitten en weinig kh. Nu ga ik brood vervangen voor zilvervliesrijst, minder eiwitten eten (zo'n 2 keer mijn gewicht bf) en wat meer kh en goede vetten. Allemaal keurig volgens mijn berekende behoeften. Zal de vervanging van brood door rijst idd mijn bf verlagen? Daarnaast doe ik uiteraard 4 keer per week netjes mijn kt.
Rijst beter dan brood?
Collapse
X
-
Zilvervlies rijst zal je BF niet verlagen, zilvervlies rijst is andere GI en meer/minder vezels en geen zout, als je 300 kcals in je voedingschema hebt staan van brood en je zult dit nu vervangen voor 300kcals zilverrijst zal je bf niet verlagen, veranderen van verhoudingen + kcal intake + veranderen van KT/cardio schema zal dat wel doen...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by PammieN View PostOmdat ik m'n bf wil verlagen en sterker wil worden, heb ik m'n voedingsschema aangepast. Tot voor kort at ik veel volkoren brood, veel eiwitten en weinig kh. Nu ga ik brood vervangen voor zilvervliesrijst, minder eiwitten eten (zo'n 2 keer mijn gewicht bf) en wat meer kh en goede vetten. Allemaal keurig volgens mijn berekende behoeften. Zal de vervanging van brood door rijst idd mijn bf verlagen? Daarnaast doe ik uiteraard 4 keer per week netjes mijn kt.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostZilvervlies rijst zal je BF niet verlagen, zilvervlies rijst is andere GI en meer/minder vezels en geen zout, als je 300 kcals in je voedingschema hebt staan van brood en je zult dit nu vervangen voor 300kcals zilverrijst zal je bf niet verlagen, veranderen van verhoudingen + kcal intake + veranderen van KT/cardio schema zal dat wel doen...
Comment
-
Hoe lang hou je je nieuw voedingsschema al aan? Heb je al niet te lang te laag gezeten met kcals? Mss moet je paar dagen op onderhoud gaan eten om je metabolisme terug wat op gang te krijgen en dan nog eens proberen om te cutten. Zijn maar ideeën hoor!Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
als je nog niet afvalt eet je dus nog steeds te veel!
neemt niet weg dat rijst inderdaad beter is dan brood maar je zult bij het zelde aantal kcals geen direct verschil merken.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Verschil tussen rijst en brood is de snelheid van opname van de KH, waarbij rijst langzamer is. KH worden gebruikt om glycogeen aan te maken en aanmaak gaat met een bepaalde snelheid. Als je teveel KH aanbiedt aan het glycogeensynthese systeem dan wordt het overschot omgezet in vet. Met KH die "traag zijn" biedt je de KH meer constant aan en minder tegelijk waardoor je niet snel de glycogeensynthese snelheid overschrijdt en je dus geen vet aanmaakt. Echter, brood is volgens mij niet zodanig snel dat je snel in de problemen hiermee komt. Zeker als je je KH mooi verspreid over de dag in neemt zal het geen vet aanzetten. In jouw geval lijkt me dat als je net zoveel rijst eet qua voedingswaarde dat het niet uitmaakt.
Waar je naar moet kijken is allereerst of je voldoende lang je huidige schema hebt gevolgd, of je wel onder onderhoud eet of dat je niet al te lang te weinig eet waardoor je metabolisme is afgenomen en je dus effectief geen kcal tekort meer hebt.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by NoName View PostHoe controleer je dat?
logisch toch!?“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by NoName View PostHoe controleer je dat?Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postals je gewicht constant blijft eet je dus op onderhoud. wanneer het stijgt eet je boven onderhoud en wanneer het daalt onder onderhoud.
logisch toch!?
Verder zoeken duswas ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment