Rijst beter dan brood?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by PammieN View Post
    Verlies je bij eten onder je onderhoud niet veel spiermassa?
    dat hangt van veel factoren af.
    verschilt per persoon maar heeft vooral te maken met hoe je het aanpakt. als je het goed doet blijft je spiermassa gelijk of win je zelfs een klein beetje spiermassa en verlies je vet tegelijkertijd.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Om spier massa te behouden wil je veel eiwitten eten. Verder is het bijvoorbeeld afhankelijk van vp. Is die hoog dan verlies je amper spier, maar is je vp laag dan wordt het behouden van spier al lastiger. Verder moet je je spieren natuurlijk goed prikkelen met kt.
      Train hard or go hormone

Comment

Thanks guys!
        Ik ben nu op vakantie. Als ik terugkom ga ik een weekje op onderhoud eten, daarna cutten met veel ew en veel en zwaar KT. Kijken wat er gebeurt....

Comment

Originally posted by PammieN View Post
          Omdat ik m'n bf wil verlagen en sterker wil worden, heb ik m'n voedingsschema aangepast. Tot voor kort at ik veel volkoren brood, veel eiwitten en weinig kh. Nu ga ik brood vervangen voor zilvervliesrijst, minder eiwitten eten (zo'n 2 keer mijn gewicht bf) en wat meer kh en goede vetten. .
          En wat is daar de zin van dan?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            En wat is daar de zin van dan?
            Omdat ik wil uitproberen of ik door de inname van meer kh meer spieropbouw krijg. Ik heb namelijk het idee dat ik te weinig kh binnen krijg en daardoor minder snel spieropbouw heb.
            Ik ga het eens proberen; werkt het niet en wordt mijn bf hoger, dan ga ik weer terug naar minder kh inname en meer ew.

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Hmm, op wie was NoNames comment gericht?
              hoe je je onderhoudsniveau kan vinden. Ik heb me schema nu beetje aangepast, toch minder brood en daarvoor roerbakgroente en kip voor in de plaats. Zo tijdje houden en kijken wat er gebeurd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X