Dynobet mooi stuk geschreven! Maar is het de bedoeling dat die refeed-dag een rustdag is of moet je je refeed-dag inplannen op een dag wanneer je gaat trainen?
junk dag vs geen junkdag?
Collapse
X
-
Originally posted by super94 View PostDynobet mooi stuk geschreven! Maar is het de bedoeling dat die refeed-dag een rustdag is of moet je je refeed-dag inplannen op een dag wanneer je gaat trainen?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostMij lijkt een refeed het beste op een trainingsdag. Extra stimulans en extra kans je spiercellen vol te pompen met voedingsstoffen en die extra kcal zullen waarschijnlijk effectiever gebruikt worden op een trainingsdag. Dit lijkt mij tenminste het meest logische.
maar volgens mij kan het beide.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postop rustdagen herstel je het best, niet op trainingsdagen dus...
maar volgens mij kan het beide.
Het kan verder inderdaad ook op beide dagen, is denk zelf wat je persoonlijk prefereert."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by K-94 View PostIk zie veel mensen een junkdag nemen tijdens het afvallen, zodat ze toch 1 dag in de week kunnen eten wat ze willen.
op de sportschool zeggen sommige mensen dat ze er sneller van afvallen, omdat het lichaam dan de volgende dag zal ''schrikken'' van de hoeveelheid dat je eet?
Wat is dan eigenlijk beter, een junkdag per week, of gewoon 7 dagen per week goed en gezond eten?
Ik denk zelf dat goed en gezond eten beter is, maar waarom vallen sommige sneller af? ( dat zeggen ze iig)
Zie verder FitVandaag - Refeeding
Comment
-
Omdat het begrip 'junkdag' zo breed is, heb ik deze maar even geopend: http://forum.bodynet.nl/polls-only/5...dere-meuk.html
Maakt het allemaal iets overzichtelijker hoop ikPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by fitvandaag View PostEen junkdag is nodig om je hormoonhuishouding te manipuleren, het geeft je stofwisselijk een oppepper, door je glycogeen voorraad aan te vullen.
Zie verder FitVandaag - Refeeding
Of je steekt een extra jointje op
Hoe fit voel jij je dan vandaag?
Comment
-
Dat van lege calorieen snap ik niet zo. Bijvoorbeeld een zak chips wordt lege calorieen genoemd, maar er zitten toch vetten en koolhydraten in?
Ik heb zelf nu als ik bijvoorbeeld een week heel slecht eet en veel alcohol ik op zaterdagochtend t zelfde weeg als dat ik een week heel gezond eet, wat ik dus ook eet ik blijf t zelfde wegen. Zou dit kunnen komen dat me stofwisseling stil ligt? Heb twee uur na t ontbijt wel een honger gevoel, als je stofwisseling stil ligt, kun je dan wel een honger gevoel krijgen?
Comment
-
Originally posted by stukput View PostDat van lege calorieen snap ik niet zo. Bijvoorbeeld een zak chips wordt lege calorieen genoemd, maar er zitten toch vetten en koolhydraten in?
Ik heb zelf nu als ik bijvoorbeeld een week heel slecht eet en veel alcohol ik op zaterdagochtend t zelfde weeg als dat ik een week heel gezond eet, wat ik dus ook eet ik blijf t zelfde wegen. Zou dit kunnen komen dat me stofwisseling stil ligt? Heb twee uur na t ontbijt wel een honger gevoel, als je stofwisseling stil ligt, kun je dan wel een honger gevoel krijgen?Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment