voetbal schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voetbal schema

Hoi dit is mijn voedingsschema:

Ik ben voetballer, en voor de rest doe ik ook aan krachtraining.. benen handen

Ik wil ook cardio gaan proberen

Mijn voedingsschema is als volgt.

12:00 - 40 gram ontbijtgranen 155 kcal
    2 meergranen brood( volkoren brood) of volkoren bolletje
    200 ml karnemelk of melk
    1 banaan

tussendoor capri sun multivitamine

14:00 - 100 gram rijst
    100 gram tonijn
    2 eetlepels rijstolie
    200 ml melk of karnemelk
    1 eetl. honing
    1 banaan

18:00 150 gram aardappelen
    100 gram tonijn ( kip of kalf

19:00 250 gram roeryoghurt

tips zijn welkom en soms eet ik wat de pot schaft.. ik ben voor de rest iemand die koolhydraten nodig heeft .. omdat ik veel presteer geloof niet in veel eiwit inname dus gebruik daarom niet meer dan 70 gram eiwit per dag

dankje voor alle sporters en bodybuilders

Geloof niet in eiwitten? Wat is dat voor onzin. Ik las net ook dat je beweerde dat vetten in je eten in de huid op worden geslagen. Hoe kom jij aan die onzin? Voor iemand die veel koolhydraten nodig heeft eet je bar weinig. Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat je minimaal 2x je lichaamsgewicht aan gram eiwitten moet binnen krijgen wil je groeien qua spieren. Je 'geloof' in weinig eiwitten snap ik dus helemaal niet.

Verder vraag ik me af waarom je pas om 12u begint met eten. Waarom eet je geen ontbijt? Dit is de belangrijkste maaltijd van de dag. Sla hem dus niet over. Ook helpt het als je je lengte en gewicht plaatst zodat wij weten je voedingsschema kunnen beoordelen.

Dan wil ik nog zeggen dat als ik jou was, ik op dit forum eerst even wat sticky topics zou lezen voordat je nog meer onwaarheden gaat verkondigen.

Groeten,
    Guus
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

dat komt door me tijd ... heb niet veel tijd ..

ik denk dat het andersom is heb jij wel je huiswerk gedaan ? dan topics gelezen die algemeen bekend zijn... ?

eiwitten en onverzadigde vetten kan je innemen bijvoorbeeld na je slaap omdat het niet gelijk word verteerd zoals koolhydraten,

en nog dit en dan ben ik klaar... je had het over de eiwit-opname

het is beweeglijk bewezen dat je niet meer dan 30 gram eiwit per dag kan verteren..

al dat onnodige eiwit word door je lichaam verteerd wat zorgt voor een slechte functioneren .. van je nieren

want uiteindelijk tot nierfalen zorgt..

verder vind ik wat je over me voedingschema zegt .. wel waar

ik probeer kleinere porties binnen te krijgen in verband met gezond eten

ik neem dan ook een portie koolhydraten na de wedstrijd ... pasta

Comment

Originally posted by mr-careful View Post
        dat komt door me tijd ... heb niet veel tijd ..

ik denk dat het andersom is heb jij wel je huiswerk gedaan ? dan topics gelezen die algemeen bekend zijn... ?

eiwitten en onverzadigde vetten kan je innemen bijvoorbeeld na je slaap omdat het niet gelijk word verteerd zoals koolhydraten,

en nog dit en dan ben ik klaar... je had het over de eiwit-opname

het is beweeglijk bewezen dat je niet meer dan 30 gram eiwit per dag kan verteren..

al dat onnodige eiwit word door je lichaam verteerd wat zorgt voor een slechte functioneren .. van je nieren

verder vind ik wat je over me voedingschema zegt .. wel waar

ik probeer kleinere porties binnen te krijgen in verband met gezond eten

ik neem dan ook een portie koolhydraten na de wedstrijd ... pasta
        inb4shitstorm
        brbproteinsarebad
        brb brb

Comment

niet meer dan 30 gram eiwit per dag?
          hahah, toevallig dat iemand me dit laatst ook aan het verkondigen was.
          Vraag me af hoe mensen aan die onzin komen..

Neem trouwens aan dat dit een grap of iets is?
          Last edited by Davidofff; 13-06-2012, 03:22.

Comment

Whaha wat een grap, jij leest veel op voedingscentrum.nl zeker Die verkopen ook van die gekke onzin
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Dont know if serious ??
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

slotje , ban en tegen de muur aan! bye
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  slotje , ban en tegen de muur aan! bye

Comment

tips zijn welkom en soms eet ik wat de pot schaft.. ik ben voor de rest iemand die koolhydraten nodig heeft .. omdat ik veel presteer geloof niet in veel eiwit inname dus gebruik daarom niet meer dan 70 gram eiwit per dag

dankje voor alle sporters en bodybuilders
                    Nou, ik moet je teleurstellen: ik kan je geen tips meer geven. Je schema zoals het nu is, is eigenlijk al perfect. Je bent geen bodybuilder en hebt inderdaad niet zo'n hoeveelheden eiwitten nodig.

Maar nu ik er toch aan denk, wat doe je eigenlijk op een bodybuilding/powerliftersforum? Wij kunnen helaas niet de goede tips geven. Ik raad je daarom ook voor beter advies - wij weten immers niet wat goed voor je is in deze situatie - eens te zoeken op fok -of andere fora die misschien wat meer kenners hebben - naar voetbaltips!

PS: Als je niet in eiwitten gelooft, zou ik die tonijn eruit gooien.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

los of hetgeen jij zegt klopt of niet, snap ik jouw logica niet. je zegt dat 30g eiwitten het maximale is wat opgenomen kan worden per dag. Alles wat meer is, is slecht voor je nieren.

waarom eet je dan 70g eiwitten per dag. je hebt volgens jou toch maar 30g nodig, en meer is slecht. dus kun je volgens jouw eigen theorie beter 40g eiwitten schrappen. dus weg met die tonijn en kipfilet.

More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            los of hetgeen jij zegt klopt of niet, snap ik jouw logica niet. je zegt dat 30g eiwitten het maximale is wat opgenomen kan worden per dag. Alles wat meer is, is slecht voor je nieren.

waarom eet je dan 70g eiwitten per dag. je hebt volgens jou toch maar 30g nodig, en meer is slecht. dus kun je volgens jouw eigen theorie beter 40g eiwitten schrappen. dus weg met die tonijn en kipfilet.

If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                              Nou, ik moet je teleurstellen: ik kan je geen tips meer geven. Je schema zoals het nu is, is eigenlijk al perfect. Je bent geen bodybuilder en hebt inderdaad niet zo'n hoeveelheden eiwitten nodig.

Maar nu ik er toch aan denk, wat doe je eigenlijk op een bodybuilding/powerliftersforum? Wij kunnen helaas niet de goede tips geven. Ik raad je daarom ook voor beter advies - wij weten immers niet wat goed voor je is in deze situatie - eens te zoeken op fok -of andere fora die misschien wat meer kenners hebben - naar voetbaltips!

PS: Als je niet in eiwitten gelooft, zou ik die tonijn eruit gooien.

dankjewel .... !

nee ik bedoel dat de eiwitten per hoeveelheid niet goed kunnen zijn als je die nodig ook niet afbreekt dus met trainen etc. er zijn genoeg bodybuilders die niet geloven in dierlijke eiwitten hoewel die het beste zijn om je tot je in te nemen , omdat er ook plantaardige eiwitten zijn, die bijv. in volkoren producten zitten etc. dankje in ieder geval zal er wat mee doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X