Goed Voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed Voedingsschema?

Hallo, ik heb een vraag over mijn voedingsschema. Is deze zo degelijk. Ik ben nu 2 maanden aan het opbouwen en ik zit al aardig in dit schema.
    Graag kritiek en tips altijd welkom!!!

Lengte: 1,95 m
    Gewicht: 88 kg
    Leeftijd: 19
    Fitness: 2x in de week disdag + donderdag
    (ga over 3 weken naar 3x in de week, daarnaast voetbal ik ook nog 2x in de week.
    Ben nu 3 maanden bezig met fitness
    Doelstelling: Meer spiermassa, mooi gespierd (ik hoef geen arnold schwarzenegger te worden)

Voedingsschema:

Tijd: Eten:

07:00 : Bord Brinta (75 gram) met melk + banaan of appel of mandarijn.
    09:00/10:00 : 2 bruine boterhammen + magere yoghurt met fruit(125 gram) + 2 glazen water
    12:00/13:00 : 3 bruine boterhammen + handvol noten + appel + 2 glazen frisdrank
    15:00 : 1a2 bruine boterhamen + magere kwark/ met fruit (125 gram) + appel + 2 glazen frisdrank
    18:00 : Warm eten (1a2 stukken vlees, 5a6 aarappelen, 25 spruiten) + 2 glazen melk
    21:00 : Snack (bijvoorbeeld: chips) + stuk fruit + bord brinta (75 gram)
    (als ik honger heb)
    22:00 : Magere Kwark (250 gram)

Zelf hou ik niet zo van eieren en vis, kibbeling en kabeljauw eet ik af en toe wel maar verder eigenlijk bijna geen vis of eieren. (moet dit eigenlijk wel doen??)
    Wel snoep/eet ik af en toe tussendoor bijvoorbeeld, snoep sausijzenbroodje, broodje kroket, koekjes en dergelijk. Is dit heel slecht? of alleen voor de tandarts:P

Veder is het belleg op de boterhammen verschillend; vlees, pasta, (pinda)kaas, hagelslag, filet american enz.
    Het frisdrank overdag is bijvoorbeeld: Frisfruitdrank, appelsap, druivensap enz.
    Ook drink ik per pauze(3x) 1 beker koffie (maar is niet van toepassing volgensmij:P)

Ook het warme eten is verschillend, ongeveer een idicatie per week:
    - 3x Aardappels, groente en vlees. (Bestaande uit ongeveer alle soorten nederlandse groente en veel
    verschillende soorten vlees)
    - 2x Pasta
    - 1x Rijst
    + 1 dag verschillend tussen:
    - Pizza
    - Soep
    - Pannenkoeken
    - Friet
    - Rijstenpap
    enz.

Zoals je ziet doe ik nog niet aan proteine shakes dit omdat ik nog niet zo lang begonnen ben misschien ga ik dit over een tijdje wel doen. (Maar is dit echt heel noodzakelijk om goed te kunnen trainen en op te bouwen?)

Ik hoor graag van jullie!!!

Groetjes Quinten

Het klopt eigenlijk van geen kant. Lees de stickys en pas de info daaruit toe.

Comment

Patat? broodje kroket? snoep? sausijzenbroodje? No deal!
      success trains failure complaints!
      BP:1x105 DL:165
      Lengte: 182cm KG: 75

Comment

Hoef geen arnold schwarzenegger te worden? Ben maar niet bang, je zult niet eens in de buurt komen
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hier word je geen flinke kerel van. Ook mensen die in jouw ogen 'mooi gespierd' zijn moeten hard trainen en goed eten dus wat je nu doet zet geen zoden aan de dijk.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X