En mijn dieet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En mijn dieet

    Hier mijn voedingsschema:

    5:15 -2 eiwitten + brintashake
    6:45 -2 eiwitten op 2 sneden volkorenbrood+ havermoutpap
    9:45 -eiwitshake met banaan of ander fruit
    12:15 -2 sneden brood met sla,komkommer,ketchup, 100 gr kipfilet/kalkoenfilet/tonijn/rosbief/rookvlees+ 2 mueslibollen en fruit
    14:45 -eiwitshake met eventueel fruit
    17:30 -gewoon wat de pot schaft dus aardappels/rijst/spaghetti met groente en ong 100 gr vlees+fruit(soms soja ijs)
    -meestal rond 19:15 trainen: tussen het sporten sportdrank met daarna 2 bananen+pil glutamine
    voor het slapen whey shake met lijnzaad olie

  • #2
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Tito Raymond @ Nov. 18 2002,13:50)]Hier mijn voedingsschema:

    5:15 **** **** ****-2 eiwitten + brintashake
    6:45 **** **** ****-2 eiwitten op 2 sneden volkorenbrood+ havermoutpap
    9:45 **** **** ****-eiwitshake met banaan of ander fruit
    12:15 **** **** -2 sneden brood met sla,komkommer,ketchup, **** **** ****100 gr kipfilet/kalkoenfilet/tonijn/rosbief/rookvlees+ 2 mueslibollen en fruit
    14:45 **** **** -eiwitshake met eventueel fruit
    17:30 **** **** -gewoon wat de pot schaft dus aardappels/rijst/spaghetti met groente en ong 100 gr vlees+fruit(soms soja ijs)
    -meestal rond 19:15 trainen: tussen het sporten sportdrank met daarna 2 bananen+pil glutamine
    voor het slapen whey shake met lijnzaad olie
    Wat is dit voor bullshit. Zo bou je toch nix op man. Ga gewoon meer friet eten

    Comment


    • #3
      En wat wil jij dan precies opbouwen met friet Cagri??
      Vindt wel dat het om op te bouwen te weinig is
      Growing is like sex you can never get enough...

      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • #4
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (cagri @ Nov. 18 2002,13:53)]Ziet er goed uit
        Ziet er goed uit

        Comment


        • #5
          volgens mij is het de bedoeling dat je je verbranding zo veel mogeljik opschroeft,het beste is dan ook (correct me if i am wrong)om elke keer een volledige maaltijd te nuttigen, weeg ook alles goed af anders krijg je schommelingen in je dieet
          it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

          Comment


          • #6
            Dus tussendoor wat meer complexe koolhydraten vindt je?

            Comment


            • #7
              probeer in elke maaltijd een goede verhouding te vinden tussen vitamin/koolhydraten en eiwit bijv:150gr volkoren spaghetti,120gr kipfilket /150gr appel/ananas,en stel zo je maaltijden vast (6x per dag )na het trainen eerst gelijk simpele kooolhydraten en na een half uur bv ff weer een compl maaltijd...
              it is not the beauty of the building you should look at;its the construction of the foundation that will stand the test of time

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X