Originally posted by Robbie1970
View Post
Welke shake is nou goed/gezond?
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View Postvervelende is dat dan vaak als het niks extra's geeft de middelen de schuld krijgen en het stempel opgedrukt dat het niet werkt. Veel supplementen krijgen vaak zeer onterecht het stempel........ vergeten wordt dan dat het supplement niks meer is dan "aanvulling op" ..... en "ondersteunen kan"
Het vervelende is ook dat sommige leveranciers zich (kunnen) verschuilen achter het argument dat de sporter niet goed genoeg zijn best zou hebben gedaan.
Inferno_0666 had hier nog een mooie link over geplaatst:
http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...pplements.html
Now some are saying that the routines they recommend won't work without their supplements and vice versa. That's just setting up a safety net for themselves so when the program doesn't work they'll say you didn't train properly, or if the training doesn't work it's because you didn't take enough supplements ...you should buy more next time.
PuristVerzuren zonder kuren
...ilse weet alles...
Comment
-
Originally posted by Depend View PostDankjewel! Ik moet wel zeggen dat ik er zelf veel oplet dat ik gezond eet en weet wat ik binnen krijg. Zoals veel fruit eet, stuk vlees ( zoals zalm / tonijn / kipfilet ) en natuurlijk genoeg groente.
Ik let hierbij op dat ik genoeg koolhydraten, vetten en groenten binnenkrijg. Hiernaast wou ik graag nog een eiwitshake bijdoen, wat na mijn verwachting wel zou helpen.
Waar heb jij de afgelopen 2 jaar gezeten?
Je vetten en eiwitten zijn belangrijk voor de spiergroei, de Kh is voor de energie.
Gezond eten alleen is niet voldoende, het gaat ook om de KEV verhoudingen die je gebruikt, en de monitoring van je voeding (wat op welke tijd) om de aanvoer optimaal te houden.
Kijk nu kun je wel n shake nemen voor t trainen, zal niet schaden. Maar het moet ook in je voeding schema passen.
Past het niet in je schema (bv suikers en eiwitten te dicht op elkaar) zal het je weinig helpen, behalve dat je het al bestaande vet aan het vermeerderen bent..
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostTrain je trouwens nog steeds thuis met een haltertje?
Of heb je nu wel een goed trainingsschema ?
OT: Probeer de shakes van de Albert Heijn. Bij de vleesafdeling zoek op voordeelpak!Ssssmoking
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...16 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: