welke kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke kwark

Ik vroeg me af, ik kan 500 gr kwark qua vetten wel heben in mijn voedingsschema maar er zitten veel verzadigde vetten in. Op dit moment neem ik iedere dag magere kwark en zorg op een andere manier voor vetten maar ik vind de magere kwark wel een opgave om te eten en de gewone wel te doen.

Kan volle kwark of kan ik beter bij de magere houden?

Gr
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Volle kwark is goed genoeg als het in je schema past.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Anders kan je er ook stukjes fruit in doen hielp bij mij.. Als het past in je voedingschema kan het gewoon.

Comment

Volle kwark is geen probleem.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Had ik ook in het begin. Gewoon een kwestie van wennen. Echt! Nu vind ik magere kwark heerlijk om voor het slapen te eten!

Comment

ik vind roeryoghurt ook wel lekker

Comment

Ik zou het zonde vinden. Noten of lijnzaadolie door je kwark kan zo lekker zijn

Comment

Ik zou magere kwark nemen, volle kwark bevat teveel verzadigde vetzuren zover ik weet iets van 4,5 a 5 gram verzadigd vet per 100 gram, dan ga ik wel voor magere kwark en wat amandelnoten
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Je kunt er ook wat whey doorheen doen voor de smaak, dat is een hele verbetering.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Senoble halfvolle kwark bij de Jumbo, 1kg voor 1,69 euro.....3,2 gr vet per 100 gram waarvan 2 gram verzadigd.....niet zo zuur als de magere en niet zo vet als de volle en prijs is redelijk gunstig.......verzadigde vetten zijn niet slecht, heb je net zo goed nodig zolang ze maar niet meer dan 30% van je totale vetinname overschrijden.....even uitrekenen of het in je schema past..
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Eet zelf Topvit magere kwark.

Voedingswaarde per 100g (100g)
                      Energie 192 kj
                      46 kcal
                      Eiwitten 6,9 g
                      Koolhydraat 4,4 g
                      Suiker 4 g
                      Vet 0,1 g
                      Verzadigd Vet 0,1 g
                      Vezels 0,1 g
                      Natrium 0 mg
                      Just trying hard

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Senoble halfvolle kwark bij de Jumbo, 1kg voor 1,69 euro.....3,2 gr vet per 100 gram waarvan 2 gram verzadigd.....niet zo zuur als de magere en niet zo vet als de volle en prijs is redelijk gunstig.......verzadigde vetten zijn niet slecht, heb je net zo goed nodig zolang ze maar niet meer dan 30% van je totale vetinname overschrijden.....even uitrekenen of het in je schema past..
                        idd een goede optie. Ikzelf doe nu vaak een halve bak magere kwark (biogarde), en een 500 ml volle yoghurt. e45, k25, v15.

Dit komt denk ik in de buurt van jouw kwark qua ekv. Een 500g van jouw kwark zal een een e37, k20, v15 bevatten.

meestal pak ik er nog een 30g amandelen bij, mits het in mijn schema past. dat is erg lekker.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ja ik ben nog steeds aan het sleutelen hoe ik het aangename met het uitgebalanceerde kan matchen, deze die ik gisteren had verorberd was per 100gr. e7,7 k3,0 v6,8 wwarvan 4,8 verzadigd. Ga ff uitvogelen wat ideaal is in mijn schematje.
                          Halfvol met wat noten klinkt ook wel ok daar ga ik vandaag eens naar kijken en wat andere dingen. Het voelt soms nog onnatuurlijk aan dat ik zoveel in mijn lijf prop en toch aan het dieeten ben haha.
                          Ik val trouwens nauwelijks nog af maar ik zie wel mijn lichaam veranderen, kan ik toch stellen dat ik afval dan (vetvrije massa voor vet)?

Comment

Ik heb nu Almhof magere Franse (2+1 gratis bij de Plus) e8,2 k6,5 v0,1... kwam er achter dat ik met die volle teveel vet had en ook mijn max cal het lastig kreeg. Deze eens proberen. En daarna die halfvolle. Valt me trouwens sowieso op dat er best wel wat verschil tussen identieke producten van verschillende merken qua voedingswaarde. Zo ook bij de tonijn uit blik...

Comment

Ik heb de Franse magere kwark van de C1000 (E 7,5 K 4.0 V o,1)die is iets milder.
                              Zie net wel dat de K 4 gr wel allemaal suikers zijn
                              De vetten verzadigd en onverzadigd beide <o,1 gr
                              http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X