Originally posted by blue_eye
View Post
Meal timing maakt NIKS uit
Collapse
X
-
Toch grappig...
Hoeveel Bodynetters hebben er een beter fysiek dan die gast?
----
Ik vind het ook moeilijk om zon plaatje naar de realiteit te verplaatsen. Leden zien er dikwijls op foto's beter uit, en atleten vind ik juist in het echt indrukwekkender. Niet dat ik er zoveel gezien heb.... Maar als ik bv kijk naar Mascha, dat vind ik op de foto's een prachtige vrouw. Maar in het echt? Dan vind ik haar nog 100x indrukwekkender. Dat zegt in mijn ogen niets over de foto's (die vind ik mooi) maar puur over de realiteit.
Dat terwijl de leden die ik gezien heb met bv die meet, op de foto's vaak nog wel wat leken. Maar ik kan er niet 1 opnoemen die ik in het echt op straat écht zou herkennen als sporter?
Met alle respect... maar als ik kijk hoe enorm ik me daar steeds in het vergist (het plaatje realiteit vs foto) dan geloof ik nooit dat alle andere leden dat wel perfect kunnen inschatten.
Comment
-
Niks mis met kippenbeentjes, als je maar "buff" bent van boven
Voeding en training is simpel, je doet wat je moet doen en wat bij je werkt, in al die jaren ben ik geen enkele atleet die hetzelfde deed kwa training en voeding, zet 20 Pro atleten naast mekaar en allemaal zien ze er anders uit, niet alleen van buiten maar ook van de binnenkant, waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat je naar een fysiek moet kunnen kijken wat iemand nodig heeft en niet wat een standaard onderzoek aangeeft?
Onderzoeken zijn leuk, vooral voor de mensen die geen kijk en weet hebben in deze sport en hun "trainingswijsheid" ergens anders vandaan willen halen.
BBers doen wat ze moeten doen voor dat lijf, als ze echt willen doen ze alles, de wannabees daarentegen zoeken de weg met de minste weerstand.
Onderzoeken zijn leuk, maar je zal nog steeds veel kennis van jezelf moeten hebben.
Na al die jaren heb ik het ene principe na het andere zien komen en gaan, en wat zien we nu de laatste jaren, trainingsprincipes die uit de jaren 50 al voortkwamen, maar bij de huidige generatie nieuw is omdat het voor hun onbekend is.
Er is niks nieuws, er zijn geheimen, het enige geheim in deze sport is dat er geen geheim is, je zal het zelf moet ondervinden, zowel fysiek als mentaal, als de mentaliteit er niet is kun je beter gaan dammen."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostToch grappig...
Hoeveel Bodynetters hebben er een beter fysiek dan die gast?
----
Ik vind het ook moeilijk om zon plaatje naar de realiteit te verplaatsen. Leden zien er dikwijls op foto's beter uit, en atleten vind ik juist in het echt indrukwekkender. Niet dat ik er zoveel gezien heb.... Maar als ik bv kijk naar Mascha, dat vind ik op de foto's een prachtige vrouw. Maar in het echt? Dan vind ik haar nog 100x indrukwekkender. Dat zegt in mijn ogen niets over de foto's (die vind ik mooi) maar puur over de realiteit.
Dat terwijl de leden die ik gezien heb met bv die meet, op de foto's vaak nog wel wat leken. Maar ik kan er niet 1 opnoemen die ik in het echt op straat écht zou herkennen als sporter?
Met alle respect... maar als ik kijk hoe enorm ik me daar steeds in het vergist (het plaatje realiteit vs foto) dan geloof ik nooit dat alle andere leden dat wel perfect kunnen inschatten."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Waarom maken die topics hier op BN altijd van die wendingen?
Geef gewoon antwoord op de vraag van de TS.
Zelf had ik een filmpje gezien van youtube.com/twinmuscleworkout (Hodge Twins) en die zeiden dat meal timing niks uit maakt. Als je maar de benodigde voedings hoeveelheid aantikt. (Misschien bro science, maar het is tenminste een 'bron')
Comment
-
Originally posted by Gebruiker View PostWaarom maken die topics hier op BN altijd van die wendingen?
Geef gewoon antwoord op de vraag van de TS.
Zelf had ik een filmpje gezien van youtube.com/twinmuscleworkout (Hodge Twins) en die zeiden dat meal timing niks uit maakt. Als je maar de benodigde voedings hoeveelheid aantikt. (Misschien bro science, maar het is tenminste een 'bron')
en idd, die 2 brengen over het algemeen "bro science"........1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View Postik vraag me wel eens af waarom steeds die nutteloze topics voorbij komen waar iedereen de antwoorden al op weet.
en idd, die 2 brengen over het algemeen "bro science"........Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Gebruiker View PostWaarom maken die topics hier op BN altijd van die wendingen?
En wat dan nog als het niet helemaal precies is wat de TS vraagt. Als je zulke post zou wegdenken zou er niets in dit topic staan, en was het topic alweer 'vergeten'
Originally posted by Robbie1970 View PostEn ik
Comment
-
Originally posted by Marv View PostOmdat wetenschap herzien kan worden in tegenstelling tot religie.
Van nagenoeg elk onderzoek dat A beweert is er een tegenonderzoek dat B beweert.
Van onderzoekjes die mensen gebruiken is het te vaak gezocht om hun punt en mening te sterken. Of dat nu gaat om voeding, fasting of training. Er wordt dan in de meeste gevallen niet meer verder gekeken en elk onderzoek dat iets anders beweert wordt naar het land der fabelen verwezen of afgedaan als "bro science" iig zal er dan gezocht worden naar elk puntje dat ze kunnen aangrijpen om het als onzin af te schilderen. Diezelfde mensen hebben meestal ook een zeer beperkt aantal bronnen.
Vaak heb je meer aan voorbeelden en ervaringen uit de praktijk. Wat doet voeding met je lichaam, hoe reageer je er op, groei je in spiermassa of in vetmassa en hoe reageert je lichaam op welke trainingsmethode.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-