Hallo ik ben blake en ik heb een probleem. Mijn buikvet word niet minder en mijn vetpercentage blijft hangen tussen de 17,2 en 17,8 %. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan wegwerken? Ik train elke dag met dumbels zo'n 2,5 á 3 kilo per stuk. Ik doe armspier oefeningen met de dumbels en doe buikspieroefeningen zoals sit ups. Verder doe ik oefeningen met een stok door deze achter mijn schouderbladen te plaatsen en zo heen en weer te bewegen. Mijn spiermassa is tussen de 43,3 - 43,7 % op dit moment. Verder eet ik 2 á 3 boterhammen met pindakaas of appelstroop en een beetje yoghurt met muesli. en avond eten. Door de dag heen drink ik water, thee en een maal karne melk.
ik verlies bijna geen buikvet
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Even google gebruiken en je weet wat squaten is
En in de stickys staan alle antwoorden op je vragen.
http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html
Enjoy )keep the focus going!
Comment
-
-
Originally posted by blakie View PostEigenlijk wel."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
hij is wel eerlijk:P hahahaha
Kerel, ga naar een sportschool of koop goede spullen. 2 a 3 kilo per hand kan mijn neefje van 11 nog wel 12 keer omhoog krijgen.
En plaatselijke vetverlies is er helaas niet. Ook al doe je buikspier oefeningen wil niet zeggen dat je daar afvalt. ga je inlezen, koop goede spullen of ga naar een sport school, zoek oefeningen op en ga goed eten.
Owja, cardio.... maar dat snap je zelf hopelijk wel.Keep going, That's all there is to it. Keep going.
Comment
-
Originally posted by Tigerz View Posthij is wel eerlijk:P hahahaha
Kerel, ga naar een sportschool of koop goede spullen. 2 a 3 kilo per hand kan mijn neefje van 11 nog wel 12 keer omhoog krijgen.
En plaatselijke vetverlies is er helaas niet. Ook al doe je buikspier oefeningen wil niet zeggen dat je daar afvalt. ga je inlezen, koop goede spullen of ga naar een sport school, zoek oefeningen op en ga goed eten.
Owja, cardio.... maar dat snap je zelf hopelijk wel.
Comment
-
Originally posted by blakie View Postthanks for the tips. Ik heb gehoord dat als je te zwaar traint met dumbels dat je spieren kunnen scheuren of dat je een spier blessure kan krijgen, klopt dit?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by blakie View PostEigenlijk wel.
hahaha je hebt wel humor
Maar probeer eens voor jezelf je doel te bepalen en dan bedoel wat verwacht je binnen een bepaalde tijd?
Je buikvet wegwerken zal je toch goed moeten gaan trainen en een voedingsplan maken, niet te ingewikkelt maar heel basic, op internet valt zat te vinden waar je dat zelf kan berekenen, voor een starter werkt dat prima.
En idd probeer een sportschool te vinden, er zijn er zat waar je voor 20 euro of minder kan trainen(per maand).
En kijk dan voor een fullbody schema 2 x keer per week en doe er wat looptrainingen bij 2 a 3 keer per week, er is zat mogelijk voor je."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View Posthahaha je hebt wel humor
Maar probeer eens voor jezelf je doel te bepalen en dan bedoel wat verwacht je binnen een bepaalde tijd?
Je buikvet wegwerken zal je toch goed moeten gaan trainen en een voedingsplan maken, niet te ingewikkelt maar heel basic, op internet valt zat te vinden waar je dat zelf kan berekenen, voor een starter werkt dat prima.
En idd probeer een sportschool te vinden, er zijn er zat waar je voor 20 euro of minder kan trainen(per maand).
En kijk dan voor een fullbody schema 2 x keer per week en doe er wat looptrainingen bij 2 a 3 keer per week, er is zat mogelijk voor je.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment