ik verlies bijna geen buikvet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik verlies bijna geen buikvet

Hallo ik ben blake en ik heb een probleem. Mijn buikvet word niet minder en mijn vetpercentage blijft hangen tussen de 17,2 en 17,8 %. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan wegwerken? Ik train elke dag met dumbels zo'n 2,5 á 3 kilo per stuk. Ik doe armspier oefeningen met de dumbels en doe buikspieroefeningen zoals sit ups. Verder doe ik oefeningen met een stok door deze achter mijn schouderbladen te plaatsen en zo heen en weer te bewegen. Mijn spiermassa is tussen de 43,3 - 43,7 % op dit moment. Verder eet ik 2 á 3 boterhammen met pindakaas of appelstroop en een beetje yoghurt met muesli. en avond eten. Door de dag heen drink ik water, thee en een maal karne melk.

3 topics...

En daarom 3 tips.
    Stickies lezen, meer eten, squaten.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Wat dacht je van een sportschool zoeken, een trainingsschema, en echt trainen
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        3 topics...

En daarom 3 tips.
        Stickies lezen, meer eten, squaten.
        wat is squaten en wat zou ik voornamelijk moeten eten om buikvet te verliezen en spiermassa te bevorderen?

Comment

Even google gebruiken en je weet wat squaten is
          En in de stickys staan alle antwoorden op je vragen.

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
          http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html

Enjoy )
          keep the focus going!

Comment

Zomersticky en niet posten voordat je alles snapt, sjongejonge zelfs een leek die nog nooit een artikel gelezen heeft zou deze dingen moeten weten, verwacht je dat iedereen alles voorkauwt hier ?

Comment

Originally posted by aktito View Post
              Zomersticky en niet posten voordat je alles snapt, sjongejonge zelfs een leek die nog nooit een artikel gelezen heeft zou deze dingen moeten weten, verwacht je dat iedereen alles voorkauwt hier ?
              Eigenlijk wel.

Comment

Originally posted by blakie View Post
                Eigenlijk wel.
                Hahaha.... Of je nu nog een zinnig antwoord op je vraag gaat krijgen, vraag ik me af. Maar je bent in ieder geval wel eerlijk.
                "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

hij is wel eerlijk:P hahahaha

Kerel, ga naar een sportschool of koop goede spullen. 2 a 3 kilo per hand kan mijn neefje van 11 nog wel 12 keer omhoog krijgen.

En plaatselijke vetverlies is er helaas niet. Ook al doe je buikspier oefeningen wil niet zeggen dat je daar afvalt. ga je inlezen, koop goede spullen of ga naar een sport school, zoek oefeningen op en ga goed eten.

Owja, cardio.... maar dat snap je zelf hopelijk wel.
                  Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

Ik zou gewoon elke dag 2 glazen frituurvet drinken
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Tigerz View Post
                      hij is wel eerlijk:P hahahaha

Kerel, ga naar een sportschool of koop goede spullen. 2 a 3 kilo per hand kan mijn neefje van 11 nog wel 12 keer omhoog krijgen.

En plaatselijke vetverlies is er helaas niet. Ook al doe je buikspier oefeningen wil niet zeggen dat je daar afvalt. ga je inlezen, koop goede spullen of ga naar een sport school, zoek oefeningen op en ga goed eten.

Owja, cardio.... maar dat snap je zelf hopelijk wel.
                      thanks for the tips. Ik heb gehoord dat als je te zwaar traint met dumbels dat je spieren kunnen scheuren of dat je een spier blessure kan krijgen, klopt dit?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        ja doe maar. dat is goed voor je.

Comment

thanks for the tips. Ik heb gehoord dat als je te zwaar traint met dumbels dat je spieren kunnen scheuren of dat je een spier blessure kan krijgen, klopt dit?

Comment

Eigenlijk wel.

hahaha je hebt wel humor

Maar probeer eens voor jezelf je doel te bepalen en dan bedoel wat verwacht je binnen een bepaalde tijd?
                            Je buikvet wegwerken zal je toch goed moeten gaan trainen en een voedingsplan maken, niet te ingewikkelt maar heel basic, op internet valt zat te vinden waar je dat zelf kan berekenen, voor een starter werkt dat prima.
                            En idd probeer een sportschool te vinden, er zijn er zat waar je voor 20 euro of minder kan trainen(per maand).
                            En kijk dan voor een fullbody schema 2 x keer per week en doe er wat looptrainingen bij 2 a 3 keer per week, er is zat mogelijk voor je.
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              hahaha je hebt wel humor

Maar probeer eens voor jezelf je doel te bepalen en dan bedoel wat verwacht je binnen een bepaalde tijd?
                              Je buikvet wegwerken zal je toch goed moeten gaan trainen en een voedingsplan maken, niet te ingewikkelt maar heel basic, op internet valt zat te vinden waar je dat zelf kan berekenen, voor een starter werkt dat prima.
                              En idd probeer een sportschool te vinden, er zijn er zat waar je voor 20 euro of minder kan trainen(per maand).
                              En kijk dan voor een fullbody schema 2 x keer per week en doe er wat looptrainingen bij 2 a 3 keer per week, er is zat mogelijk voor je.
                              Dit +1 Je moet gewoon vet kwijt, dan gaat dat op je buik vanzelf. Ieder lichaam reageerd wat anders op afvallen en vetopslag. Aan de slag dus!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X