Voedingschema ( goed of slecht )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema ( goed of slecht )

10:00 Eiwitshake met magere melk en fine-oats en vervolgens 2 boterhammen met 2 gekookte eieren ( eigeel eruit)

12:00 2 boterhammen met carpaccio & rucola

14:00 2 boterhammen met carpaccio & rucola & een banaan

16:00 (voor het trainen) dextrose shake en een pot kwark

na het trainen meteen een eiwitshake en als ik thuis ben meestal een biefstuk met pasta of rijst

voor het slapen eet ik meestal nog wat gekookte eitjes of yoghurt

Dit is een soort van schema wat ik nu gebruik, maar ik wil volgend maand beginnen met bulken , weet iemand een redelijke bulk schema?

Originally posted by CihatCakir View Post
    10:00 Eiwitshake met magere melk en fine-oats en vervolgens 2 boterhammen met 2 gekookte eieren ( eigeel eruit)

12:00 2 boterhammen met carpaccio & rucola

14:00 2 boterhammen met carpaccio & rucola & een banaan

16:00 (voor het trainen) dextrose shake en een pot kwark

na het trainen meteen een eiwitshake en als ik thuis ben meestal een biefstuk met pasta of rijst

voor het slapen eet ik meestal nog wat gekookte eitjes of yoghurt

Dit is een soort van schema wat ik nu gebruik, maar ik wil volgend maand beginnen met bulken , weet iemand een redelijke bulk schema?
    Ik mis de (gezonde) vetten (vis, noten) en de groenten en het fruit in je schema.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
      Ik mis de (gezonde) vetten (vis, noten) en de groenten en het fruit in je schema.
      ik mis een heel voedingsschema?
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

elke dag carpaccio op brood! toe maar!!

dit is geen schema maar een opsomming.
        en geen dextrose voor maar na het trainen nemen.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ja ik ben ook nog een beetje noob als het om food gaat, ik doe gewoon me best om zoveel mogelijk te eten, maar ze zeggen wel dat bijvoorbeeld een eetschema wel goed is voor persoon A maar niet voor B, maar hoe kan je nou weten of dat schema goed/slecht voor je is?

ps: ik heb ook multivitamine caps, omega 3, calcium magnesium caps en eet wel eenmaal per week een zalm file'tje en zo nu en dan een blik tonijn :P..

Comment

Originally posted by CihatCakir View Post
            Ja ik ben ook nog een beetje noob als het om food gaat, ik doe gewoon me best om zoveel mogelijk te eten, maar ze zeggen wel dat bijvoorbeeld een eetschema wel goed is voor persoon A maar niet voor B, maar hoe kan je nou weten of dat schema goed/slecht voor je is?

ps: ik heb ook multivitamine caps, omega 3, calcium magnesium caps en eet wel eenmaal per week een zalm file'tje en zo nu en dan een blik tonijn :P..
            Wie is "ze"?

Hoe oud ben je?

Om het kort te zeggen lees je in, dit lijkt nergens op. Lees alle stickies. Succes!
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dat lees ik weleens op forums , en ik ben 21 jaar.
              Train sinds een maandje of 10.. doe me best, ben steeds serieuzer bezig, drink niet (alcohol )meer, slaap voldoende eet gezond enzovoort, ik doe echt me best om er ervaring mee te krijgen en kritiek is altijd goed want dat hoort als je er niet veel van af weet, En ik ga binnenkort op stage naar turkije voor 6 maanden en ik heb een paar goeie voedingschema's en trainingschema's nodig want ik wil echt verandering zien in turkije na 6 maanden, En ook al is het resultaat niet optimaal ik blijf fit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X