Voedingsschema vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema vrouw

Hee,

Zouden jullie je mening willen geven over dit schema? Mijn triningsschema heb ik ook gepost: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...nde-vrouw.html
    Mijn doel is in de eerste instantie vet verliezen. Als ik aan het werk ben, zit ik de hele dag. Ik ben 24 jaar en 178 cm lang.

Pré ontbijt 8:20 uur: Whey shake

Maaltijd 1 8:40 uur: 1 volkoren boterham met 75 gr Makreel, Sla en Komkommer

Maaltijd 2 11:15 uur: 250 gr. Magere Franse Kwark

Maaltijd 3 13:45 uur: 1 gekookt ei, 100 gr. Quinoa of zilvervliesrijst, 25 gr. Cachewnootjes en Groente

(training)

Maaltijd 4 16:30 uur: Whey shake.

Maaltijd 5 19:00 uur: 15 gr. Kipfilet met Rauwkost en Broccoli

Maaltijd 6 21:30 uur: Cachewnootjes of Magere Franse kwark

Totaal: E 182, K 115, V75, kCal 1880

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

ik zou tussen de shake (pre ontbijt) en maaltijd 1 wat meer tijd houden en de KH iets meer verdelen. Overal heb je weinig of geen KH maar in maaltijd 3 heb je gelijk 100gram rijst. Die zou ik zelf dan verdelen in 2x 50 gram. Dan kan je bijv bij maaltijd 5 nog 50 gram rijst pakken.

Verder veel water drinken, heel veel water drinken.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      ik zou tussen de shake (pre ontbijt) en maaltijd 1 wat meer tijd houden en de KH iets meer verdelen. Overal heb je weinig of geen KH maar in maaltijd 3 heb je gelijk 100gram rijst. Die zou ik zelf dan verdelen in 2x 50 gram. Dan kan je bijv bij maaltijd 5 nog 50 gram rijst pakken.

Verder veel water drinken, heel veel water drinken.
      Water drink in zo'n 2 liter per dag en daarnaast drink ik ook veel thee. Vergeten te vermelden sorry. Die koolhydraten had ik zo gedaan omdat ik had gehoord dat maaltijd 5 te kort op het slapen gaan was om nog kh te eten. Misschien ook een extra boterham doen met het ontbijt, en dan wat er nog overblijft aan kh aan rijst nemen met het avondeten?
      Last edited by Manooni; 09-08-2012, 09:44.

Comment

Bij die maaltijd 5 mag je de rijst eten omdat het kort na het trainen is. Bij je ontbijt hoef je niet persee een extra boterham, maar liever bijvoorbeeld volkoren crackers.
        Ik eet zelf de goedkoopste volkoren crackers, vol vezels en alleen maar trage KH.

Water mag je wat meer drinken, mag best een liter bij nog. Meer water drinken is minder vocht vasthouden.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Bij die maaltijd 5 mag je de rijst eten omdat het kort na het trainen is. Bij je ontbijt hoef je niet persee een extra boterham, maar liever bijvoorbeeld volkoren crackers.
          Ik eet zelf de goedkoopste volkoren crackers, vol vezels en alleen maar trage KH.

Water mag je wat meer drinken, mag best een liter bij nog. Meer water drinken is minder vocht vasthouden.
          Ok, top, dankjewel! Gaan we proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X