Originally posted by Wasofski
View Post
Waar vitamine b12 injecties kopen?
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostOk ok ik zak je helpen, je pakt 2citroenen en 2kiwis, deze purreer je tot sap, dan laat je het drie dagen bezinken.
De bovenste laag b er vat dan de meeste b12, die zuig je er met een rietje uit en doe je in een glas, welnu je pakt een breinaald en holt deze uit, steek hem via je tepelgaatje richting je navel, neem nu een slok van je b12 preparaat en blaas dit via de naald je buikholte in.
En klaar is klara
Comment
-
Originally posted by heyco12345 View Postmaar niemand een idee waar ik ze kan bestellen? of welke naalden ik nodig hebI'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !
Comment
-
Originally posted by heyco12345 View Postze zeggen dat dit het beste werkt!
Maar in elk geval, succes met je zoektocht en spuit zeI'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !
Comment
-
Vele spuiten vit b12 na hun kuur of/en tijdens hun kuur maar meestal allebij.
Voordeel ervan is idd dat je minder futloos bent als je uit je kuur komt dan wanneer je het niet neemt, en sommige zouden er meer 'trek' van krijgen.
Vit b12 kan natuurlijk weinig kwaad als je een gewone dosering aanhoud puur voor de extra aanvulling, maar zorg dat je weet hoe je moet spuiten en dat het steriel gebeurd anders kan het alsnog gevaarlijk zijn.
Verwacht alleen niet dat je van b12 gaat groeien oid want dat gebeurt niet, het is puur mentaal en fysieke ondersteuning.
De HA gaat je geen b12 geven als je geen tekort hebt en b12 nodig hebt, en dan alsnog gaat een HA zeggen van pas je eten aan of ga wat minder/meer bewegen.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by FitnessFanatic View PostJe weet niet eens of je vitamine b12 te kort hebt, en toch wil je dit spuiten ? Denk dat de meeste mensen liever geen spuiten in hun lichaam steken als dit niet nodig is ... Vind je het mischien 'Cool' om te spuiten ofzo want je geeft geen argument waarom je liever geen vitamine b12 pakt ik pilvorm maar het wel wil spuiten ... Raar
Comment
-
Originally posted by FitnessFanatic View PostJe weet niet eens of je vitamine b12 te kort hebt, en toch wil je dit spuiten ? Denk dat de meeste mensen liever geen spuiten in hun lichaam steken als dit niet nodig is ... Vind je het mischien 'Cool' om te spuiten ofzo want je geeft geen argument waarom je liever geen vitamine b12 pakt ik pilvorm maar het wel wil spuiten ... Raar
@heyco
Laat je zeker niet door die mongol afleiden.
Ik heb ook b12 geïnjecteerd ben er zeer over te spreken!
Comment
-
Originally posted by knollio View Postb12 wordt onderhuids geïnjecteerd. Dus een abses is al uitgeslotenTrain hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by knollio View Postb12 wordt onderhuids geïnjecteerd. Dus een abses is al uitgesloten
en waarom zouden abcessen volgens jou worden uitgesloten?... zitten altijd risico's aan.. en inkapseling van vloeistof zou je ook een abcess kunnen krijgen, maar zolang je gewoon alles goed doet is de kans klein.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by knollio View Postb12 wordt oraal 85% afgebroken.
@heyco
Laat je zeker niet door die mongol afleiden.
Ik heb ook b12 geïnjecteerd ben er zeer over te spreken!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: