Verder cutten of bulken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Davidofff View Post
    Ik ga hem evengoed aanschaffen, maar ik zal me niet al te veel aantrekken van het % wat deze weergeeft.
    Goeie aankoop dan...
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Goeie aankoop dan...
      Achja.. voor die €12,50..
      En ik kan hem altijd gebruiken om te zien of ik indd gezakt ben in vet%.
      Ook al klopt het precieze getal misschien niet.

Comment

Clean bulk dan zak je gegarandeerd naar 14% en kom je ook nog wat aan tijdens.
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Davidoff, stel je koopt die vetpercentagemeter en stelt dan vast dat je niet 16% maar 14% vet hebt. Verander je dan opeens van mening? Wat je ziet in de spiegel verandert er niet door.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Davidofff View Post
            Achja.. voor die €12,50..
            En ik kan hem altijd gebruiken om te zien of ik indd gezakt ben in vet%.
            Ook al klopt het precieze getal misschien niet.
            Nee tuurlijk klopt dat niet, je doet het goed of je doet het niet, beetje rommelen met goedkope tangetjes die je lekker hard kan inknijpen en een vertekend beeld krijgt is een beetje jezelf in de zeik nemen.
            Gewoon een goeie tang kopen of sportschool laten meten.
            16% is geen cutten, dan ben je beetje aan het afvallen, vanaf 10% ga je pas cutten.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik vraag me af waarom hij niet op 16% zou kunnen staan...
              Ik ken zat jongens van 1,95 die ~65kg wegen en rond de 15% zitten.

Comment

Ik zit ook vaak rond de 15% maar ik zit liever verderop in me eentje waar het altijd 5% heel het jaar door
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Davidoff, stel je koopt die vetpercentagemeter en stelt dan vast dat je niet 16% maar 14% vet hebt. Verander je dan opeens van mening? Wat je ziet in de spiegel verandert er niet door.
                  Ik heb dat ding gekocht, hij geeft zelfs 13% aan. Zal het maar met een korrel zout nemen.

Maar ik zal mijn mening er niet door veranderen indd, zoals ik al eerder heb gezegt zal ik de spiegel gebruiken om te zien of ik nog meer vet wil verliezen.
                  Ik zal dus nog een tijd door gaan waar met waar ik mee bezig ben.

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Nee tuurlijk klopt dat niet, je doet het goed of je doet het niet, beetje rommelen met goedkope tangetjes die je lekker hard kan inknijpen en een vertekend beeld krijgt is een beetje jezelf in de zeik nemen.
                  Gewoon een goeie tang kopen of sportschool laten meten.
                  16% is geen cutten, dan ben je beetje aan het afvallen, vanaf 10% ga je pas cutten.
                  Bij de sportschool waar ik train is het helaas niet mogelijk om je vetpercentage te laten meten. Heb je misschien tips waar ik een goeie tang kan kopen?

Comment

Originally posted by aktito View Post
                    Ik vraag me af waarom hij niet op 16% zou kunnen staan...
                    Ik ken zat jongens van 1,95 die ~65kg wegen en rond de 15% zitten.
                    Geloof ik niet
                    success trains failure complaints!
                    BP:1x105 DL:165
                    Lengte: 182cm KG: 75

Comment

ben ook 178 maar weeg er 105 maar is geen reden om te gaan cutten
                      geen gecut als ik in volle training ben
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Pawky View Post
                        Geloof ik niet
                        Sorry ik zal het sterker vertellen, ik heb laatst een vriend van mij meegenomen en daar laten meten door de trainer (en nee dat is geen knuppel, hij doet regelmatig mee aan amateur BB-wedstrijden, loopt vaak zat rond met een procentje of 5 dus weet wat hij doet), deze heeft bij hem 1,93 63 kilo en 14,8% vetpercentage vastgesteld (met behulp van 5-puntsmeting).

Edit: dat neemt overigens niet weg dat TS beter kan doorbulken tot 80kg en daarna lekker de procentjes erafcutten, nu niet kijken naar vet%/hoe je eruit ziet maar zo effectief mogelijk streven naar een einddoel.

Comment

Ja nou, dan heb die geen spier ofzo.. ik ben 182 8-9% vet en weeg 75.. en heb ook niet veel massa.. maargoed..

OT; Gewicht boeid niet, spiegels wel!

Comment

Originally posted by Pawky View Post
                            Ja nou, dan heb die geen spier ofzo.. ik ben 182 8-9% vet en weeg 75.. en heb ook niet veel massa.. maargoed..

OT; Gewicht boeid niet, spiegels wel!
                            Als je nou 85kg weegt met 8-9% vet dan boeit het wel degelijk dacht ik zo. Ook in de spiegel.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Waarom? als je je erzelf goed uit vind zien.. maakt gewicht toch niet veel uit? als ik 70 kilo weeg en ik ben er tevrede mee best,, al weeg ik90-100 kilo aan spier en nog redelijk droog dan vind ik het goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X