Originally posted by Davidofff
View Post
Verder cutten of bulken?
Collapse
X
-
Originally posted by Davidofff View PostAchja.. voor die €12,50..
En ik kan hem altijd gebruiken om te zien of ik indd gezakt ben in vet%.
Ook al klopt het precieze getal misschien niet.
Gewoon een goeie tang kopen of sportschool laten meten.
16% is geen cutten, dan ben je beetje aan het afvallen, vanaf 10% ga je pas cutten."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDavidoff, stel je koopt die vetpercentagemeter en stelt dan vast dat je niet 16% maar 14% vet hebt. Verander je dan opeens van mening? Wat je ziet in de spiegel verandert er niet door.
Maar ik zal mijn mening er niet door veranderen indd, zoals ik al eerder heb gezegt zal ik de spiegel gebruiken om te zien of ik nog meer vet wil verliezen.
Ik zal dus nog een tijd door gaan waar met waar ik mee bezig ben.
Originally posted by Robbie1970 View PostNee tuurlijk klopt dat niet, je doet het goed of je doet het niet, beetje rommelen met goedkope tangetjes die je lekker hard kan inknijpen en een vertekend beeld krijgt is een beetje jezelf in de zeik nemen.
Gewoon een goeie tang kopen of sportschool laten meten.
16% is geen cutten, dan ben je beetje aan het afvallen, vanaf 10% ga je pas cutten.
Comment
-
-
Originally posted by Pawky View PostGeloof ik niet
Edit: dat neemt overigens niet weg dat TS beter kan doorbulken tot 80kg en daarna lekker de procentjes erafcutten, nu niet kijken naar vet%/hoe je eruit ziet maar zo effectief mogelijk streven naar een einddoel.
Comment
-
Originally posted by Pawky View PostJa nou, dan heb die geen spier ofzo.. ik ben 182 8-9% vet en weeg 75.. en heb ook niet veel massa.. maargoed..
OT; Gewicht boeid niet, spiegels wel!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Waarom? als je je erzelf goed uit vind zien.. maakt gewicht toch niet veel uit? als ik 70 kilo weeg en ik ben er tevrede mee best,, al weeg ik90-100 kilo aan spier en nog redelijk droog dan vind ik het goed.success trains failure complaints!
BP:1x105 DL:165
Lengte: 182cm KG: 75
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment