wat is het beste breakfast voor spiermassa optebouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is het beste breakfast voor spiermassa optebouwen

wat kan je het beste eten als je uit je bed komt?

zoveel mogelijk, voor 'beste spiermassa optebouwen' gewoon volproppen lekker 8k kcal /dag dan komen die spieren er wel

Comment

luister niet naar akito.
      antwoord op je vraag hangt van 3 factoren af;

voeding: hierbij moet je je eigen voedingsschema opstellen, en dat kan je doen met excel bestand voor voedingsschema. en niet zoals akito zegt. als je teveel overschot hebt aan kcal's (dus meer dan 500kcal boven je onderhoudt/verbrand) zorgt dit voor vetopslag.
      bijvoorbeeld je verbrand op je trainingsdag 2700kcal, dan kan je die dag 3200kcal eten. dat heet Bulken.

rust: minimaal 8uur per dag slapen. kan heel wat hierover vertellen maar duurt te lang dus zoek ook via google of kijk hier op bodynet naar forums die over per spiergroep hoelang rust gaan.

training: maak een trainingsschema of er zijn al veel trainingsschema's dus zoekt de juiste uit die vooral voor spiermassa is gebaseerd. en niet elke dag alles en nog wat door elkaar trainen.
      zoek op in google ---> 4day split-workout.

als je er niet uitkomt, kijk in de sticky's.

Edit: oeps ik heb het vraag niet helemaal goed gelezen haha .. pech ik laat me reactie hierzo heb moeite erin besteekt, antwoord op je vraag. nadat je wakker bent pak gelijk een whey. dan een kwartier later ofzo een maaltijd, een ei/vlees/tonijn op water basis. dat doe ik dan
      Last edited by sendenbanane; 28-09-2012, 12:15.

Comment

Originally posted by sendenbanane View Post
        luister niet naar akito.

voeding: hierbij moet je je eigen voedingsschema opstellen, en dat kan je doen met excel bestand voor voedingsschema. en niet zoals akito zegt. als je teveel overschot hebt aan kcal's (dus meer dan 500kcal boven je onderhoudt/verbrand) zorgt dit voor vetopslag.
        bijvoorbeeld je verbrand op je trainingsdag 2700kcal, dan kan je die dag 3200kcal eten. dat heet Bulken.

rust: minimaal 8uur per dag slapen. kan heel wat hierover vertellen maar duurt te lang dus zoek ook via google of kijk hier op bodynet naar forums die over per spiergroep hoelang rust gaan.

training: maak een trainingsschema of er zijn al veel trainingsschema's dus zoekt de juiste uit die vooral voor spiermassa is gebaseerd. en niet elke dag alles en nog wat door elkaar trainen.

Edit: oeps ik heb het vraag niet helemaal goed gelezen haha .. pech ik laat me reactie hierzo heb moeite erin besteekt, antwoord op je vraag. nadat je wakker bent pak gelijk een whey. dan een kwartier later ofzo een maaltijd, een ei/vlees/tonijn op water basis. dat doe ik dan
        Hij vraagt gewoon wat je het beste kan eten als je uit bed komt, hij vraagt toch niet hoe je een trainingsschema moet opstellen en hoeveel je moet rusten?

OT: Shake + havermout/brinta of x aantal eieren, klaar.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Pannekoeke met pindakaas en chocopasta (a)

Zou de pindakaas van de lidl of die van calve de rest is niet te vreten

xxx

Comment

Originally posted by sendenbanane View Post
            luister niet naar akito.

ja heel erg bedankt ik neem nu mass perfection als ontbijt. maar vroeg me af of er geen betere dingen zijn

Comment

Originally posted by stanneveldt View Post
              ja heel erg bedankt ik neem nu mass perfection als ontbijt. maar vroeg me af of er geen betere dingen zijn
              Melk + Whey + Havermout..

Comment

tandpasta
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Melk + Whey + Havermout..
                  ja dan nam ik eerst ook maar kreeg het naderhand niet meer door de keel. vond het iets te droog

Comment

Originally posted by stanneveldt View Post
                    ja dan nam ik eerst ook maar kreeg het naderhand niet meer door de keel. vond het iets te droog
                    `Neem je meer melk erin of je doet het met water. Ik zelf doe het met water en choco whey en gaat er altijd easy in

Comment

Geroosterd brood met gekookte eitjes vind ik ook.heel lekker s ochtends
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Misschien een gangbang daar word je ook lekker droog van na afloop.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                          `Neem je meer melk erin of je doet het met water. Ik zelf doe het met water en choco whey en gaat er altijd easy in
                          ik neem mijn shakes altijd met melk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X