Dubbele post
Kwark
Collapse
X
-
Originally posted by leo01 View PostIk eet meestal havermout van Quaker, is vrij goed te eten.
Een bakje is al snel 300 gr.
Heb je een slakom vol ofzo?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostWelnee man, hoe kom je daar nou bij, dat is meer dan de helft van het pak.
Heb je een slakom vol ofzo?
Waarom is de hoeveelheid vis en vlees te weinig? Ik kom met dit schema aan 170 gram eiwitten.
Comment
-
Originally posted by leo01 View PostIs in combinatie met de melk, puur de havermoutvlokken zal en gram of 60, 70 zijn.
Waarom is de hoeveelheid vis en vlees te weinig? Ik kom met dit schema aan 170 gram eiwitten."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostAh ik dacht al, dat is zeker mogelijk. Ikzelf eet me havermout altijd met water om niet teveel eiwitten uit zuivel te halen. Ik gebruik namelijk ook al caseine en kwark op rustdagen en ik prefereer een grotere diversiteit aan bronnen om aan mijn eiwitten te komen..
Comment
-
Originally posted by leo01 View PostIs in combinatie met de melk, puur de havermoutvlokken zal en gram of 60, 70 zijn.
Waarom weeg je in vredesnaam de inhoud van het bakje met melk en al dan?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostIk weet niet wat je doel is en aan hoeveel eiwitten, koolhydraten, vetten en kcal je wilt komen per dag?
Kcal behoefte 2600, zit met dit schema op ongeveer 3000 kcal.
Comment
-
Originally posted by leo01 View PostHet doel is om meer massa op te bouwen, ik probeer me te houden aan de kev-waarde: 50-30-20.
Kcal behoefte 2600, zit met dit schema op ongeveer 3000 kcal.
Koolhydraatbronnen:
zilvervliesrijst
aardappelen
havermoutvlokken
groente
fruit
brinta/volkoren graanontbijt (mix van allerlei graanproducten)
Eiwitbronnen:
kipfilet/kalkoenfilet/biefstuk
rundergehakt
eieren
cottage cheese/ magere kwark
makreel/zalm
koolvis/panga/tilapia/garnalen
whey/caseine
Vetbronnen:
olijfolie/zonnebloemolie/pindaolie/kokosolie
makreel/zalm
avocado
gemengde noten
eieren
rundergehakt
Er zijn nog veel meer producten en soorten, maar dit zijn mijn meest gebruikelijke. Je moet ze zelf even bekijken wat jij lekker vindt en makkelijk kunt kopen en binnen je budget ligt etc. Succes."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHmm okay, naja met de hoeveelheden moet jezelf dan maar sleutelen. Ikzelf eet het volgende vaak.
Koolhydraatbronnen:
zilvervliesrijst
aardappelen
havermoutvlokken
groente
fruit
brinta/volkoren graanontbijt (mix van allerlei graanproducten)
Eiwitbronnen:
kipfilet/kalkoenfilet/biefstuk
rundergehakt
eieren
cottage cheese/ magere kwark
makreel/zalm
koolvis/panga/tilapia/garnalen
whey/caseine
Vetbronnen:
olijfolie/zonnebloemolie/pindaolie/kokosolie
makreel/zalm
avocado
gemengde noten
eieren
rundergehakt
Er zijn nog veel meer producten en soorten, maar dit zijn mijn meest gebruikelijke. Je moet ze zelf even bekijken wat jij lekker vindt en makkelijk kunt kopen en binnen je budget ligt etc. Succes.
Ik zal es kijken welke dingen ik er aan toe ga voegen.
Comment
-
Originally posted by leo01 View PostBij voedingscentrum vul ik bij de eetmeter in havermoutpap zonder suiker 300 gram, is dus in combinatie met de melk."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-