Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Producten zijn niet heel handig. Ik hoef je wss niet te vertellen welke. Daarnaast is hier nog steeds geen pijl op te trekken, aangezien de hoeveelheden van alles nogal een verschil maakt.
probeer volgende keer eerst bij de zoekfunctie (boven) je antwoord te vinden aangezien er heel veel topics zijn over kwark
yoghurt(als het eentje is met weinig vet en kh) en kwark is prima maar pudding zit teveel suikers die je niet gebruikt als je slaapt dus probeer die af te schaffen
Producten zijn niet heel handig. Ik hoef je wss niet te vertellen welke. Daarnaast is hier nog steeds geen pijl op te trekken, aangezien de hoeveelheden van alles nogal een verschil maakt.
Ontbijt: 300 gram havermout
3 sneetjes bruinbrood met kipfilet(10 gram , tonijn (20gram), kaas en appelstroop(20 gram)
500 ml melk
300 gram havermaud? Is dat niet belachelijk veel? Of weegt havermaud veel zwaarder dan Brinta? Want van brinta weet ik dat het een niet weg te werken hoeveelheid is.
Ik weet niet welke havermout jij van Quaker hebt en hoe je denkt aan de 2600 cal. te komen. De havermout alleen in een hoeveelheid van 300 gram is al ongeveer 1100 cal.
En dan je hoeveelheden wat vis en vlees betreft is dan weer belachelijk weinig. Kortom je schema is nou niet bepaald serieus te nemen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment