Ongelooflijke drang naar vet en zoet...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Voor de derde keer, waarom zou je?
    Mijn mening lijkt me duidelijk.

Is tie ook, maar als je er toch voor kiest om vet te gebruiken, is kokosolie toch een goede optie. Dat is mijn bedoeling van de post....
    Ben ik wel benieuwd hoe jij bijv. je kip maakt, zonder vet te gebruiken maar het toch mals te houden?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by inabouw View Post
      Maarrrrrrrrrrrrrrr zo bedoel ik het helemaal niet......ik wilde alleen aangeven dat je ook kan refeeden zonder junk. Ieder moet doen wat hij of zij denkt wat goed is.
      Ja maar dat is het lastige aan fora. Er zijn zoveel mensen die zich wel 1 dag in de week volproppen met allemaal troep. En dan klinkt refeed natuurlijk beter dan een junkdag...

Originally posted by Beaudien View Post
      Is tie ook, maar als je er toch voor kiest om vet te gebruiken, is kokosolie toch een goede optie. Dat is mijn bedoeling van de post....
      Ben ik wel benieuwd hoe jij bijv. je kip maakt, zonder vet te gebruiken maar het toch mals te houden?
      Maar dan alsnog weet ik niet waarom je überhaupt vet zou gebruiken, en dat is hetgeen wat ik in de eerste instantie vroeg
      Ik begrijp wel dat het een beter alternatief is om mee te bakken (al hangt dat ook weer van de temperatuur en alles af, maar dan wordt het echt mierenneukerij , maar dan alsnog': waarom zou hij?

Gewoon ontdooide kip en het vuur niet te hoog. Aan het begin even het deksel schuin erop, en als het gaar is nog even wat hoger zodat ik een korstje krijg.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik gooi de hoeveelheid olijfolie die ik nodig heb afgemeten door mijn wokgroentjes, dat gaat allemaal op het bord. Grillpan heel klein scheutje met een kwast inoliën. Dit reken ik niet mee, mocht je obsessief zijn dan haal je 5ml van je overige olie af.

Zo doe ik het iig.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Dit reken ik niet mee, mocht je obsessief zijn dan haal je 5ml van je overige olie af.

Zo doe ik het iig.
          Netjes hoor, als je het bij 1/2 of 1/3 eetlepel houdt. Dat doen maar weinig mensen lijkt me
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waarom ben je dan nou weer obsessief? Wat een bullshit, alleen maar omdat jij het niet op die manier doet.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Netjes hoor, als je het bij 1/2 of 1/3 eetlepel houdt. Dat doen maar weinig mensen lijkt me
              Ja, 2 eetlepels in de hapjespan, groenten erbij. Blijft ook niks hangen in pan. Leek mij het meest praktisch omdat ik daarvoor ook altijd met dat bakvet zat te stoeien en er niks concreets van kon maken. Vervolgens 1/3 eetlepel in de grillpan, gebruik je ook niet allemaal lijkt me.

Originally posted by talalelh15 View Post
              Waarom ben je dan nou weer obsessief? Wat een bullshit, alleen maar omdat jij het niet op die manier doet.
              Hoe bedoel je "weer"?

Ik vind dat je dat los moet kunnen laten op dit soort minime dingetjes. Als ik voetbal of naar de gym ga weet ik ook niet exact hoeveel ik verbrand, dus als je je druk gaat maken over een paar ml per dag dan gaat dat naar mijn idee een beetje ver. Dan heb ik het er niet over je hele schema met de franse slag te volgen, maar je kan het te ver doortrekken. Dit is echter mijn mening, jij mag er uiteraard een andere op nahouden, ik heb daar andersom geen enkel probleem mee.
              Last edited by pescatore; 17-10-2012, 13:49.

Comment

Ik gooi de hoeveelheid olijfolie die ik nodig heb afgemeten door mijn wokgroentjes, dat gaat allemaal op het bord. Grillpan heel klein scheutje met een kwast inoliën. Dit reken ik niet mee, mocht je obsessief zijn dan haal je 5ml van je overige olie af.

Zo doe ik het iig.
                Is plantaardige olie niet beter om voor de grillpan te gebruiken?

Comment

Originally posted by SuckerPunch View Post
                  Is plantaardige olie niet beter om voor de grillpan te gebruiken?
                  Dus niet van het olijf-beest? Zou kunnen...

Comment

Kip blijft mals als je het gaatt en niet bakt, zowiezo maakt de temp dan niks uit als je olijfolie of kokosolie gebruikt.
                    Als het in je dieet past en je weet hoeveel vet binnenkrijgt geen probleem, ik neem liever vetten uit noten en avocado, avocado zitten vol vezels en zijn kaliumbommen, en ik vind kalium een belangrijk onderdeel in een bb dieet.
                    Er is meer in een dieet, kokos-olijfolie zijn beiden een goeie keuze als je bekijkt voor een gezond en uitgebalanceerd dieet en levensstijl
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dus niet van het olijf-beest? Zou kunnen...
                      Er zit wel degelijk verschil tussen olijf en plantaardige olie.
                      Dacht te weten dat olijfolie zijn waarde bij te hoge temperatuur verliest en tevens dat de samenstelling veranderde naar een wat minder gezonde olie.

Comment

Ja, 2 eetlepels in de hapjespan, groenten erbij. Blijft ook niks hangen in pan. Leek mij het meest praktisch omdat ik daarvoor ook altijd met dat bakvet zat te stoeien en er niks concreets van kon maken. Vervolgens 1/3 eetlepel in de grillpan, gebruik je ook niet allemaal lijkt me.

Hoe bedoel je "weer"?

Ik vind dat je dat los moet kunnen laten op dit soort minime dingetjes. Als ik voetbal of naar de gym ga weet ik ook niet exact hoeveel ik verbrand, dus als je je druk gaat maken over een paar ml per dag dan gaat dat naar mijn idee een beetje ver. Dan heb ik het er niet over je hele schema met de franse slag te volgen, maar je kan het te ver doortrekken. Dit is echter mijn mening, jij mag er uiteraard een andere op nahouden, ik heb daar andersom geen enkel probleem mee.
                        Weer in de zin van, waar het op slaat.

Maar je moet mensen niet afstempelen als obsessief. Zeker niet als je weet al hoeveel vooroordelen in de wereld zijn. Mensen vinden als je 5 x per week sport en geen dag overslaat je al obsessief. Vind dat woord zo beledigend altijd.

Comment

Dacht te weten dat olijfolie zijn waarde bij te hoge temperatuur verliest en tevens dat de samenstelling veranderde naar een wat minder gezonde olie.
                          Dus gaar je je kip in olijfolie, ik dacht dat het ergens bij 150 graden ofzo veranderd, daar blijf je onder als je gaart

Comment

Het gaat bij olijfolie dat je het niet over het rookpunt heen verhit. Als je er een bak groenten bij gooit is dit onmogelijk, als je je groenten eetbaar wilt houden iig.

Je blijft kennelijk bij je stelling dat olijfolie niet plantaardig is?

Comment

Maar je moet mensen niet afstempelen als obsessief. Zeker niet als je weet al hoeveel vooroordelen in de wereld zijn. Mensen vinden als je 5 x per week sport en geen dag overslaat je al obsessief. Vind dat woord zo beledigend altijd.
                              Dan ben ik ook obsessief

Comment

Ben je nu niet wat obsessief naar mensen die vonden dat je obsessief bent Tal

Hoe verder je je doelen bij stelt hoe strikter alles word, dat is voor leken een obsessie voor mensen die willen gewoon iets vanzelfsprekends

Die mensen zeggen ook vaak dat je moet kunnen leven......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X