Ongelooflijke drang naar vet en zoet...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jup daar ben ik het indd mee eens. Obsessieve mensen is dus eigenlijk puur uit onwetendheid en bescherming?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post

Die mensen zeggen ook vaak dat je moet kunnen leven......
      En dat gebruiken zij dan weer als excuus om te "refeeden".
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by SuckerPunch View Post
        Er zit wel degelijk verschil tussen olijf en plantaardige olie.
        Dacht te weten dat olijfolie zijn waarde bij te hoge temperatuur verliest en tevens dat de samenstelling veranderde naar een wat minder gezonde olie.
        Oxidatiepunt ligt dacht ik op 160 ofzo, en dat is volgens mij ook het punt waarop olijfolie gaat spetteren. 'Gezond' frituren (in olijfolie) doe je op zon 180-190....

Maar kijk je bijvoorbeeld naar lijnzaadolie, dan ligt dat oxidatiepunt weer véél lager. Ongeschikt om te verwarmen, laat staan te verhitten

Originally posted by pescatore View Post
        Ja, 2 eetlepels in de hapjespan, groenten erbij. Blijft ook niks hangen in pan.
        Dat zijn al snel weer een kleine 300kcal. Ik volg geen schema om er vervolgens van alles aan toe te voegen of te verwijderen, en voor mij zou 300kcal best veel verschil maken.
        Als je het wel netjes afmeet, waarom reken je het dan eigenlijk niet mee?

Niets mis mee als het voor jou werkt. Maar ik vind het gewoon misleidend om dingen niet mee te rekenen. Juist bij olie, omdat dat een stuk sneller aantikt dan bv eiwit.
        Dan is het nog altijd aan degene die het wel of niet leest om te bepalen wat voor hem/haar werkt.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Dat zijn al snel weer een kleine 300kcal. Ik volg geen schema om er vervolgens van alles aan toe te voegen of te verwijderen, en voor mij zou 300kcal best veel verschil maken.
          Als je het wel netjes afmeet, waarom reken je het dan eigenlijk niet mee?
          Nee 180 kcal uit mijn hoofd, maar die staan ook in mijn schema, dat, pindakaas en nootjes zijn ook mijn vetten. Vandaar dat ik het zo doe, dan hou ik er kijk op met het avondeten
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            En dat gebruiken zij dan weer als excuus om te "refeeden".
            Refeed menu van de BK?
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dus niet van het olijf-beest? Zou kunnen...
              Haha, geniaal..

Comment

Nee 180 kcal uit mijn hoofd, maar die staan ook in mijn schema, dat, pindakaas en nootjes zijn ook mijn vetten. Vandaar dat ik het zo doe, dan hou ik er kijk op met het avondeten
                Dan had ik dat anders geïnterpreteerd. Dacht dat jij alle olijfolie meerekenen al obsessief vond, en dacht dat die eetlepels in totaal maar 5ml waren.

Ik gooi de hoeveelheid olijfolie die ik nodig heb afgemeten door mijn wokgroentjes, dat gaat allemaal op het bord. Grillpan heel klein scheutje met een kwast inoliën. Dit reken ik niet mee, mocht je obsessief zijn dan haal je 5ml van je overige olie af.

Zo doe ik het iig.
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Dan had ik dat anders geïnterpreteerd. Dacht dat jij alle olijfolie meerekenen al obsessief vond, en dacht dat die eetlepels in totaal maar 5ml waren.
                  O sry, nee de olijfolie in mijn groenten zit afgemeten in mn schema'tje. Dat is inderdaad wel een bak vetten en kcal.
                  Voor de grillpan (kip, steak) gebruik ik echt super weinig. Dit kan best als je een kwast gebruikt en dat reken ik niet mee. Ook geen last van droge kip of rund.

Comment

Wat is een olijfbeest eigenlijk?

Comment

Lijkt op olifant

Comment

?? lijkt op olifant?Okeeee....:s

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Kip blijft mals als je het gaatt en niet bakt, zowiezo maakt de temp dan niks uit als je olijfolie of kokosolie gebruikt.
                          Ik ben niet zo'n keukenprinses maar als ik helemaal geen vet gebruik, blijft het echt aan de pan hangen en wordt het zwart....
                          Vandaar dat ik als ik niet gril een desertlepel kokosvet toevoeg. En dan heel zacht inderdaad inderdaad, dan is het echt heerlijk.
                          Bovendien ben ik een tijd te zuinig geweest in het gebruik van mijn vetten, dus vond ik dit ook wel een goede optie om het op zo'n manier ook wat te vermeerderen.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Ik ben niet zo'n keukenprinses maar als ik helemaal geen vet gebruik, blijft het echt aan de pan hangen en wordt het zwart....
                            Vandaar dat ik als ik niet gril een desertlepel kokosvet toevoeg. En dan heel zacht inderdaad inderdaad, dan is het echt heerlijk.
                            Bovendien ben ik een tijd te zuinig geweest in het gebruik van mijn vetten, dus vond ik dit ook wel een goede optie om het op zo'n manier ook wat te vermeerderen.
                            Ik grill vrijwel alles van vlees. Witte vis gaat in de oven. Dingen als sucade stoof ik uiteraard

Comment

Iemand een idee of men kauwgom mag eten tijdens een keto dieet?

Comment

Van mij mag je dat wel doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X