Nu 2 dagen deze schema gevolgd, bevalt me echt prima heb geen honger de hele dag door, eigenlijk geen 1 moment, en omdat ik kwark met smaak, wat meer fruit en gerookte kipfilet af en toe heb toegevoegd geniet ik daar wat meer van waardoor de lekkere trek een heel stuk minder wordt.
Ook voor 's weekends appelmoes zonder toegevoegde suiker af en toe erbij verder gebruik ik nooit zout om toe te voegen, suiker of saus.
Af en toe koffie want alleen water en groene thee wordt saai.
Nog 1 vraag wat groente betreft, ik ben er achter gekomen dat de potten augurken, soorten bonen, doperwten enz. toegevoegde suikers bevatten, kan dat kwaad of hebben andere merken dat niet ofzo, want toegevoegde suiker is iets wat ik zeker probeer te vermijden..
Ook voor 's weekends appelmoes zonder toegevoegde suiker af en toe erbij verder gebruik ik nooit zout om toe te voegen, suiker of saus.
Af en toe koffie want alleen water en groene thee wordt saai.
Nog 1 vraag wat groente betreft, ik ben er achter gekomen dat de potten augurken, soorten bonen, doperwten enz. toegevoegde suikers bevatten, kan dat kwaad of hebben andere merken dat niet ofzo, want toegevoegde suiker is iets wat ik zeker probeer te vermijden..
Comment