Post workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Direct na training enkel een whey shake, 45min later rijst+kip/vis maaltijd.
    keep the focus going!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Weeg nu niet zoveel meer net 100 kilo en ben baggervet geworden hahaha
      Ik geloof nog in de oldskool manier dat je na je trainen die dingen kan eten zonder vet te worden, zolang ik binnen de 220 gram aan carbs blijf word ik ook niet vetter, daarna me rijstwafels en ik eet ook nog dan wat rijst met groente en vis.
      Ieder mens heeft andere behoeften, wat voor de een werkt werkt niet voor de ander, sommige mensen moeten wel veel carbs eten en sommige maar heel weinig, eet ik in de avond carbs ben ik heel snel vet, dus na 7 uur eet ik geen carbs meer.
      o, 100kg maar...
      gaaf dat je zo goed weet wat je lichaam nodig heeft.
      wat dat betreft is het voor mij nog een lange zoektocht.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Na de workout:

5 eieren (enkel eiwit) gebakken kippeborst met appelmoes
        1 liter water

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          o, 100kg maar...
          gaaf dat je zo goed weet wat je lichaam nodig heeft.
          wat dat betreft is het voor mij nog een lange zoektocht.
          Gewoon 4 weken lang uitproberen, je hoort te vaak dat er teveel eiwit word gegeten of te weinig carbs, iedereen is bang voor carbs, maar hoe stom het klinkt carbs zijn na je trainen anabool in een andere zin van de betekenis, zonder carbs kan je ook niet optimaal herstellen en dus groeien.
          Zolang je van jezelf vind dat je goed kan trainen en massa behoud kun je wat zakken in carbs, na 1 week kijk je of je je nog zo voelt met je training, dan zak je weer iets, maar let goed op hoe je traint, ga dan ook niet in je training klote, blijf je richten op spiermassa opbouwen en niet op hoge reps maken met weinig rust, al kun je met die rust ook gaan spelen wat bij je werkt, alles is uitproberen en bijhouden, en al gaat het niet optimaal dan nog verlies je niet zo snel je massa
          Train voor massa en eet voor massa, spiermassa uiteraard en geen vet massa.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Gewoon 4 weken lang uitproberen, je hoort te vaak dat er teveel eiwit word gegeten of te weinig carbs, iedereen is bang voor carbs, maar hoe stom het klinkt carbs zijn na je trainen anabool in een andere zin van de betekenis, zonder carbs kan je ook niet optimaal herstellen en dus groeien.
            Zolang je van jezelf vind dat je goed kan trainen en massa behoud kun je wat zakken in carbs, na 1 week kijk je of je je nog zo voelt met je training, dan zak je weer iets, maar let goed op hoe je traint, ga dan ook niet in je training klote, blijf je richten op spiermassa opbouwen en niet op hoge reps maken met weinig rust, al kun je met die rust ook gaan spelen wat bij je werkt, alles is uitproberen en bijhouden, en al gaat het niet optimaal dan nog verlies je niet zo snel je massa
            Train voor massa en eet voor massa, spiermassa uiteraard en geen vet massa.
            tnx!
            hier kan ik wat mee
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Heb vaak niet zo'n honger dus nu is het whey, havermout en water..

Comment

Originally posted by Sankha View Post
                Heb vaak niet zo'n honger dus nu is het whey, havermout en water..

Geen honger ? Pff ik sterf bijna na het trainen van de honger
                Never Never Never Give Up !!!

Comment

30g whey
                  50g dextrose

Daarna 50g basmati rijst met flink wat sweet chili saus (33ml), 75g tonijn en wat groenten.

Dan voor het slapen 30g pindakaas en 500g kwark
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X