Beste tussen doortjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste tussen doortjes

wat zijn de beste tussen doortjes

sprak laatst iemand en die had het over muslirepen

maar die dingen zijn modder vet

wat zijn makkelijke tussen doortjes die je mee kan nemen naar werk of iets anders

waar je niks voor nodig hebt maar zo kan op eten tips ???
    i'll be never strong enough

Originally posted by deadfaces79 View Post
    wat zijn de beste tussen doortjes

sprak laatst iemand en die had het over muslirepen

maar die dingen zijn modder vet

wat zijn makkelijke tussen doortjes die je mee kan nemen naar werk of iets anders

waar je niks voor nodig hebt maar zo kan op eten tips ???
    Volgens mij was daar al een topic over?
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

kwark/banaan/shakes/brood met kip/vlees etc/ tja wat niet man, alles wat je normaal eet kun je als tussendoor gebruiken.
      aqls ik trek heb neem ik wat noten meestal

Comment

http://forum.bodynet.nl/recepten/560...rg-lekker.html

Dat is ook een aanrader hij is goed en lekker!
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Komkommer en tomaat. Kun je 100 soorten salade mee maken. Kruiden zijn je beste vriend en het enige wat er in zit is wat water en hier en daar een verloren koolhydraatje.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Maakte vaak pitabroodjes met ijsbergsla en kleine stukkies gegrillde kipfilet(scharrel) in de plastic folie en zo in je mini koeltasje
            200 gram kwark met amandelen, halve banaan en lepeltje honing erbij
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dubbelpost verwijderd.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Erg makkelijk vind ik zelf een eiwitreep, makkelijk in je zak te doen, fruit uiteraard, gerookte kipfilet (AH, kan je meteen koud eten uit verpakking), dit zijn toch wel de dingen die je makkelijk mee kan nemen en niet hoef te bereiden/rechtstreeks uit verpakking.

En op werk.. tja koelbox mee en je kan er alles in doen wat je normaal ook eet?
                Dergelijke dingen als brood, kipfilet, rijst, kwark, fruit, komkommer, tomaat, shakes, eigenlijk alles zowat haha.
                Last edited by ultra1993; 22-11-2012, 19:42.

Comment

Gekookte eieren !
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

proteinerepen vind ik heel makkelijk om mee te nemen als ik ergens naartoe moet. thuis meestal boterham of pakje kipfilet of bak kwark
                    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

kijk hier heb ik wat aan dank , dank
                      i'll be never strong enough

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X