Mijn cuttings voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cuttings voedingsschema

Hey iedereen

Ik heb een cuttings voedingsschema gemaakt waar ik volgende week zou willen aan beginnen..

Mijn schema is zowel voor op ene rustdag als een trainingsdag
    Hier even mijn stats:

19 jaar
    1m73
    65kg
    16%

Volgens mij is hij goed maar ik wil toch jullie (pro) mening weten..

Alvast bedankt!
    Attached Files

Waarom cutten?

En los van dat, een weightgainer in een cut schema?
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Waarom ga je cutten? met 1m73 en 65kg valt er toch weinig te cutten? Ik zou gewoon lekker op onderhoud eten en groeien voordat je gaat cutten
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Prime View Post
        Waarom cutten?

En los van dat, een weightgainer in een cut schema?
        Gisteren ook al zo iemand, het is niet dat er geen hint in de naam van het product staat
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

120 gram kipfilet en 70 gram brood. Dat zijn 10 plakjes op 2 boterhammen

Comment

Originally posted by Guusd View Post
            Is niks mis mee toch? Doe altijd 1 pak kipfilet op 2 boterhammen.

Comment

Originally posted by RDG1984 View Post
              Is niks mis mee toch? Doe altijd 1 pak kipfilet op 2 boterhammen.
              Nee daar is niks mis mee. Ik zeg het alleen om aan te geven dat het veel plakken zijn voor zo weinig brood

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                Kan ook gewoon gekookt vlees zijn toch? Doe ik ook soms, heerlijk.

Lolled @ weightgainer.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Gisteren ook al zo iemand, het is niet dat er geen hint in de naam van het product staat
                  Nee inderdaad, daar ligt het ongetwijfeld niet aan
                  Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Je kan al zo weinig eten als je in de cut zit, vandaar dat mensen lollen @ weightgainer OP.

Weightgainer is bedoelt om, zoals de naam al aangeeft, gewicht aan te komen.

Ben benieuwd of we nog iets horen van jou. Waarschijnlijk niet.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Je kan al zo weinig eten als je in de cut zit, vandaar dat mensen lollen @ weightgainer OP.

Weightgainer is bedoelt om, zoals de naam al aangeeft, gewicht aan te komen.

Ben benieuwd of we nog iets horen van jou. Waarschijnlijk niet.
                      Doe eens lief, joh
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Iedereen begint als noob. Maar cutten en weight gainer staan wel ergs haaks op elkaar. Voordat je aan een supplement begint moet je toch wel snappen wat je neemt

Comment

Hahaha

Alvast bedankt voor alle reacties!

Omdat ik nu een "fout" maak, ga ik zeker niets meer van mij laten horen hoor, ik kan er enkel aan leren.

De reden waarom ik weightgainer erbij heb genomen is enkel voor de koolhydraten... waar ik ook gewoon een banaan voor kan eten inderdaad...

en over die plakken kipfilet is het zo dat het gekookt vlees is dat ik met 2 sneden brood eet

Dus: De weightgainer vervangen door een banaan, en dat maakt het een goed cuttings schema? Is het niet voor nu, voor later, aangezien ik volgens jullie best op onderhoud ga eten

Comment

Weightgainer kan besty in de cut, het kan altijd als je totaal maar iets onder behoefte blijft, of het slim is is een tweede, als ik moet kiezen tussen een shake of 2 bananen in de cut dan heb ik liever de bananen

Comment

Volledig mee eens Quibus! zal dan ook de bananen in de plaats nemen!

dus hiermee is het een goed voedingsschema ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X