Hoe pak ik dit aan ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe pak ik dit aan ?

Ik weet dat het BIJNA [ moet ] om een voedingsschema te maken , daar ben ik nu ook mee bezig om alle stickies te lezen en veel er over te leren, alleen kom ik ergenst niet uit :

ik kan mijn schema wel maken zodat jullie het kunnen corrigeren , alleen wat ik in de avond eet : dat ligt gewoon niet aan mij, en ik kan niet kiezen wat we mogen eten .... dus wat vul ik in bij mijn excell schema bij het avond eten ?

Bedankt alvast !

Wat je ongeveer eet in de avond... Bereken omgeveer het gemiddelde en hanteer dat in je schema
    “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Kan je niet je eigen eten maken?

Comment

zorg dat je met de andere maaltijden wel goed uitkomt dan zal t niet onwijs schadelijk zijn die ene maaltijd. Probeer t gewoon gezond te houden you 'll be fine
        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Het is niet zo lastig. Maak een schema en vul iets als avondeten in. Wat je ongeveer gemiddeld denkt te eten. Het is maar een indicatie je schema en je moet toch even aankijken hoe je er op reageert.

Besef je wel dat het een belangrijke maaltijd is waar veel mis kan gaan als het veel afwijkt maar als het doorgaans redelijk voer is, maak je niet te druk.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tip schema begin met 6 maaltijden

Ochrend snelle eiwitten en bijv brinta en havermout.
            Daarna elke masltijd rijst of volkoren brood of pasta met eiwit.
            voor slapen gaam.neem ee. Lekkere bak kwark met noten of olijfolie
            “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Tip schema begin met 6 maaltijden

Ochrend snelle eiwitten en bijv brinta en havermout.
              Daarna elke masltijd rijst of volkoren brood of pasta met eiwit.
              voor slapen gaam.neem ee. Lekkere bak kwark met noten of olijfolie

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                Kan je niet je eigen eten maken?

Ik woon niet op mezelf, maak dus niet mijn eigen eten voor het avond eten van rond 6 uur snap je

verder thnxx voor de reactie's , binnenkort zal mijn schema volgen

Comment

Als je de ene avond bijvoorbeeld rijst eet en de andere spaghetti kan je genoeg binnen krijgen door met de voedingswaardes te rekenen en je eten af te wegen.

Stel jij hebt nog 75 gram koolhydraten nodig, en je mam kookt die avond rijst. dan pak je bijv. 100gram rijst (= 75gr koolhydraten). Stel je mam kookt spaghetti dan pak je 115gram spaghetti (=ongeveer 75gr koolhydraten.
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                    Als je de ene avond bijvoorbeeld rijst eet en de andere spaghetti kan je genoeg binnen krijgen door met de voedingswaardes te rekenen en je eten af te wegen.

Stel jij hebt nog 75 gram koolhydraten nodig, en je mam kookt die avond rijst. dan pak je bijv. 100gram rijst (= 75gr koolhydraten). Stel je mam kookt spaghetti dan pak je 115gram spaghetti (=ongeveer 75gr koolhydraten.

TOP ! bedankt

Comment

Nog één laatste vraag trouwens : ik moet bulken nu, is hard nodig.:
                      kan ik dan ook gewoon mijn normale calorieen over de hele dag uitspreiden,
                      en dan me avond eten niet in mijn schema te zetten, zo dat ik met avond eten ongeveer 300 Kcal binnen krijg, en dat is juist dat stukje bulk !

is dat een idee ?, dan zoek ik natuurlijk bij t avond eten wel uit :
                      koolhydraten : eiwit en vetten , want dat heb je bij elk avond eten bijna wel

is dit een goed plan ?

Comment

Originally posted by vYP3 View Post
                        en dan me avond eten niet in mijn schema te zetten, zo dat ik met avond eten ongeveer 300 Kcal binnen krijg, en dat is juist dat stukje bulk !

is dit een goed plan ?
                        Als jij op die manier aan je kcals komt is het toch prima?
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Niet te moeilijk doen met zon schema man, als je bij benadering goed zit ben je al een heel einde, eet je dan met de pot mee en krijg je alleen een gehaktbal bij je spinazie, eet je paar extra broodjes en wat kwark.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Niet te moeilijk doen met zon schema man, als je bij benadering goed zit ben je al een heel einde, eet je dan met de pot mee en krijg je alleen een gehaktbal bij je spinazie, eet je paar extra broodjes en wat kwark.

als ik met de pot mee eet , eet ik denk wel redelijk goed.
                            nu ook ± we eten kipfilet , groentenmix door elkaar
                            en aardappelen. , en overal is echt ruim genoeg van
                            maar bedankt voor alle reactie´s !

Comment

Originally posted by vYP3 View Post

is dit een goed plan ?
                              Je mag voor avondeten toch wel zo'n 500-600 kcal rekenen.
                              Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X