Eiwitten uit groenten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten uit groenten?

Worden de eiwitten uit groenten ook als volwaardige eiwitten gezien?

Ik neem nu 150gram eiwitten uit vis,kip,kalkoen en eiwitpoeder.

Daar ik ook veel broccoli eet en zie dat daar ook wel veel eiwitten inzitten ga ik over mijn 150gram is dit een probleem?

Nee..

Comment

Huh veel eiwitten in broccoli en daarmee over je eiwitten heen? Ik zal je veel gedoe en onzin besparen maar die paar gram meer of minder maakt echt geen reet uit hoor.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

@Quibus bedankt voor je antwoord

@FitnessBoer ik stelde mij gewoon de vraag omdat het toch over een 30gram gaat

Comment

Originally posted by Dominick View Post

om via brocolli 30g eiwitten binnen te krijgen moet je 1,5 kg ervan eten, dus ik denk dat het overschot dan niet alleen van de brocolli komt maar ik kan het ook fout hebben?

Comment

Jouw lichaam kan 180 gram eiwitten best aan hoor
            Train hard or go hormone

Comment

@stanleymarclar bij mijn berekening was dat een 900gr broccoli maar wil er echt niet over discussieren.

Wou gewoon te weten of het een probleem gaf en daar heb ik mijn antwoord op gekregen.

@Toph bedankt he ;-)

Comment

900gram broccoli, nice eet je dat rauw of gekookt?naturel of met kaas/saus?

Comment

Ik maak er een zelfgemaakte gezonde soep van een lekkere dikke soep en die is op een dagje wel op :-)

Comment

Er zijn wel plantaardige combinaties te maken waardoor je alsnog een hoogwaardig aminozuurprofiel hebt
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

900gram broccoli!
                      ik eet ook veel groente maar dit...
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

je hebt plantaardige eiwitten in je voeding ook nodig, t zijn niet de beste eiwitten, maar wel essentieel voor een gebalanceerde voeding.

Comment

doperwten, Alle bonen, noten. bevatten goeie eiwitten.
                          Mind is everything.

Comment

Die worden niet als groenten beschouwd.

Groente eiwit, ik tel het mee voor de cal intake etc(zelfs dat vaak niet) maar niet als eiwitbron.
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik maak er een zelfgemaakte gezonde soep van een lekkere dikke soep en die is op een dagje wel op :-)
                              Netjes hoor, doe je er dan van die zelfgemaakte tarreltjes doorheen?
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X