Ontlasting

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lang leve laxeermiddel
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Valt niks te laxeren, ik verbruik alles
      eet dan ook exact op behoefte,

ps nocerino, wat ben je toch een ranzige gast man.

Comment

Zo ben net klaar met werken en doe een klein experimentje. Hoe smaakt je poep in de bulk in vergelijking in de cut. Iedereen is toch naar huis dus het kan geen kwaad dacht ik zo.

Hieronder een foto die dient als bewijs voor het onderzoek:
        http://enthallagi.org/pub/f/src/1331501825569.jpeg
        Note: klik alleen als je het echt wilt zien , anders raad ik het af.

Ps quibus sorry, dacht dat dit een goed topic was.
        Last edited by Nocerino; 21-12-2012, 18:02.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

of het topic wel of niet goed is maakt toch niet uit, je bent gewoon een zyzz aanbiddende ranzige strontfotobekijkende viespeuk
          Hoe de fuck kom je uberhaupt aan zulke viezigheid, als ik nmiet op bn kwam zou ik nooit zulke fotos zien BAH!!!!
          en nee ik ben niet mad

Comment

Hebben jullie ook een poep groeps app? Met elke ochtend foto's van iedereen en wie de grootste van de week had krijgt in het weekend van de rest gratis drinken, dat lijkt me wel een idee
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by quibus View Post
              of het topic wel of niet goed is maakt toch niet uit, je bent gewoon een zyzz aanbiddende ranzige strontfotobekijkende viespeuk
              Hoe de fuck kom je uberhaupt aan zulke viezigheid, als ik nmiet op bn kwam zou ik nooit zulke fotos zien BAH!!!!
              en nee ik ben niet mad
              Mmm, google my friend.

Heb zelf waarneer ik cut veel last van de stoelgang. Lage carbs tot vrijwel niks met een hoge aantal eiwitten is niks voor mij. Zit de hele dag te ruften.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

whaha ik ga helemaal stuk hiero door jullie reacties xD
                Vet = Spier in rust stand

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Mmm, google my friend.

Heb zelf waarneer ik cut veel last van de stoelgang. Lage carbs tot vrijwel niks met een hoge aantal eiwitten is niks voor mij. Zit de hele dag te ruften.
                  Dan stinken ze niet normaal he. Heb dat eens gehad toen ik op de bank zat met een meidje en deed steeds mijn best om me in te houden. Heb toen maar gevraagd of ze het oke vond dat ik de hond ernaast op de mat liet liggen dan kon ik die de schuld geven.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Dan stinken ze niet normaal he. Heb dat eens gehad toen ik op de bank zat met een meidje en deed steeds mijn best om me in te houden. Heb toen maar gevraagd of ze het oke vond dat ik de hond ernaast op de mat liet liggen dan kon ik die de schuld geven.
                    Hahahahahaha, blame the dog.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Ik heb vorig jaar zo'n soort verhaal gehoord wat ging over anale seks waar iets bij mis ging. resultaat: witte bank naar de klote en de jongen en het meisje zeiden tegen ouders dat de hond er op had gekakt waardoor hij later is afgemaakt. weet niet of het waar is
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                        Ik heb vorig jaar zo'n soort verhaal gehoord wat ging over anale seks waar iets bij mis ging. resultaat: witte bank naar de klote en de jongen en het meisje zeiden tegen ouders dat de hond er op had gekakt waardoor hij later is afgemaakt. weet niet of het waar is
                        Als dit waar is...

Als in dit topic nog een voedingsschema komt dan kan je mij echt opvegen
                        Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by IvySection View Post
                          Als dit waar is...

Als in dit topic nog een voedingsschema komt dan kan je mij echt opvegen
                          Lol, heb wel een trainingsschema. Weet niet ofer interesse naar is want het is een split schema.

Comment

Heb vernomen dat XXL nutrition een anti-poep sup heeft voor als je bulkt, dus voor ts perfect!
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Heb vernomen dat XXL nutrition een anti-poep sup heeft voor als je bulkt, dus voor ts perfect!
                              Dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon een pot caseine waarop een ander label is geplakt.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Trouwens als TS nou te laat zijn kwarkje neemt en die prop gaat in zijn darm de zooi tegenhouden....lijkt me best ongemakkelijk.
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X